Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Jo, to bude jedna z těch malých staveb na vyčerpání OPD, když už se nestihly připravit velké… Nicméně škoda, že v šuplíku nebyl projekt natažení někam blíž k centru s využitím té kusé. Nejenže je to pomalé. nepohodlné a s přestupem, ještě je nádraží dál než autobusák… 🙁
Myšlenka dobrá, ale kudy by jste si to protažení do centra představoval ?
Oblouk k bývalému ZZN je veden levotočivě, neb se počítalo s mostem přes Mastník a stočením na Libíň a Vysoký Chlumec. Vůbec si nedokážu představit zbořit areál ZZN (byť nevyužívaný, ale dráze nepatřící), přetnout silnici (vybudování přejezdu) a protáhnout tak koleje na autobusák.
Co by bylo reálné, je vybudování společného terminálu u nádraží – příkladem budiž Vlašim, ale to docházkovou vzdálenost nevyřeší – a osobně si myslím, že to není ten hlavní problém.
Ano, SŽDC informace pečlivě tají. Stejně jako práce na úpravách trati Most – Karlovy Vary – Cheb.