Optimalizace Praha-Bubeneč – Praha-Holešovice, konečný stav a srovnávací fotogalerie

Se stavbou Optimalizace Praha-Bubeneč – Praha-Holešovice jsme se již rozloučili v diskuzi pod posledním článkem ze stavby, přesto si stavba jako celek zaslouží důstojné uzavření fotogalerií konečného stavu. Tento dluh vůči čtenářům nyní napravujeme, níže naleznete fotogalerii konečného stavu a jako bonus ještě níže přidáváme srovnávací fotografie stavu „před“ a „po“ z klíčových míst stavby.

Upřesnění: Abychom předešli oprávněným připomínkám v diskuzi, „konečný“ stav není tak zcela konečný (doufejme). Na stavbě zůstávají dva nedodělky: Most Stromovka 1 a most Stromovka 2, tedy jejich pohledové plochy. Původní torkret byl odstraněn, nový doposud nebyl nanesen. Ani „před“ není tak úplně před. Jedná se zpravidla o stav někdy krátce po zahájení stavebních prací. Bohužel autor neprovedl dokumentaci původního stavu. A do třetice, z klíčových objektů chybí žst. Praha-Holešovice.

Stavba v číslech z pohledu autora:

  • Nafoceno 1837 snímků, použito 537 z nich, celkem 13 GB dat.
  • Nachozeno 90 km za 27 hodin (3,3 km/h).
  • Zpracování článků cca 54 hodin.
  • Studium dokumentace: Přibližně věčnost 🙂

Mapka konečného stavu

mapka-situace-v8

Závěrem

V rámci stavby se podařilo uvést optimalizovaný úsek do vyhovujícího stavu, odstranit rychlostní propad na holešovickém zhlaví žst. Praha-Bubeneč (dříve 60 km/h, nyní průjezd 90 km/h od vjezdu až po spojky Stromovka, dále 100 km/h; podle spodního rychlostníku průjezd 90 km/h, od mostu Mlýnská 80 km/h). Dále byla vybudována zastávka Praha-Podbaba. Nová zastávka s bezbariérovým přístupem na krytá boční nástupiště slouží jako přestupní uzel na MHD a své cestující si očividně našla, byť tato změna přinesla i negativní reakce části cestujích kvůli ukončení zastavování v žst. Praha-Bubeneč.

Čtěte také  Opuštěné bývalé nádraží Praha-Bubeneč (video)

Fotogalerie konečného stavu

 

Srovnávací fotografie (před a po).

Návod k použití: Protřepat, nemíchat. Totiž, přejet myší sem a tam.


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

2 komentáře

  1. Díky za článek. Zajímavý je rámeček Z pohledu autora. Ano, takto to funguje. Nafotíš tisíce fotek a pak se v nich pracně přehrabuješ a hledáš, které dát do článku. A nakonec zjistíš, že to, co bylo důležité, uteklo.
    Průměrnou rychlost asi mívám ještě menší, protože se pořád někam vracím, kochám se anebo čekám, až se ten bagr hne, abych nefotil svačící dělníky 🙂

    Tak další stavba skončila. Alespoň do té míry, že se jí už nebudeme věnovat na tomto webu.

    Martinovi děkuji za celou sérii ze stavby Bubeneč – Holešovice.

  2. Nevíte někdo, jestli se od nového jízdního řádu díky dokončení rekonstrukce zkrátí alespoň nepatrně jízdní doba vlaků Praha – Ústí nad Labem?

Komentáře jsou uzavřeny