Proměny III. – Benešov u Prahy

Již dříve jste se mohli podívat na fotogalerie ve zkratce dokumentující stavbu koridoru Benešov – Bedrč a v další potom železniční stanice Senohraby. Dnes se budeme alespoň krátce věnovat Benešovu u Prahy.

V říjnu 2006 začaly přípravné práce. Celé stavbě bylo věnováno několik samostatných článků, tak alespoň ve zkratce počátky:

5.3. – 5.4.2007

  • Jsou vytrhané kusé koleje 3a, 7a, 7b, 7c, 15a, demontuje se výhybka č. 6A
  • Začínají práce na budoucím napojení zhlaví na trať směr Bystřice: položeny nové výhybky č. 1, 3, 4, 5, 9, 10 a část koleje až do km 133,360, kde bude v další etapě kolej napojena na stávající traťovou kolej.
  • Probíhá výstavba a kompletace objektu transformovny, objektu napájení zabezpečovacího zařízení, technologická budova. Fotomapa Benešova

 

27.4. – 19.7.2007

  • Demontáže staničních kolejí č.1 a 3 v místě nového ostrovního nástupiště, až k výhybkám č.32 a 33
  • Demontáž výhybky č.31
  • Probíhá rekonstrukce části koleje č.2 zhruba od úrovně poloviny nakládací rampy, v těchto místech bude vložena nová výhybka č.24, spojující nynější 1. a 2. kolej
  • Rekonstrukce koleje č.4 od poloviny skladiště až na konec výpravní budovy
  • Rekonstrukce celé koleje č.3
  • Provizorně je napojena 3. kolej od konce ostrovního nástupiště na 2.kolej v místě demontované výhybky č.31
  • Podél skladiště je zrušena kolej č.6 a místo ní vybudováno provizorní boční nástupiště.
  • Nástupiště u výpravní budovy prochází rekonstrukcí
  • Přestavba podchodu na nové ostrovní nástupiště a stavba tohoto nástupiště v místě nynější 1.koleje

Další vývoj stavby je popisován v souvisejících článcích, odkazy najdete pod tímto článkem

FOTOGALERIE
Fotogalerie
Upozorni mě
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře