Votice jdou do finiše

Nase redakce po delsi dobe opet navstivila stavbu modernizace zst.Votice a okoli a to ve vylukovem tydnu 4.-7.rijna 2010.

(Foto) putovani zacneme znovu na pocatku stavby Vo-Ben, v km 114,5 u stale stojiciho torza silnicniho mostu do Nazdic.  Plan nove prelozky u Strelitova je jiz pripravena pro pokladku sterkoveho pole, v soucasne dobe probiha montaz 4m vysoke PHS vpravo ve smeru jizdy od zacatku trati. Pobliz podjezdu v km 115 byly slozeny kolejove pasy.

Dokoncuji se terenni upravy na prelozce v lomu i pod novym silnicnim mostem do Beztahova – odvodneni, kabelaze, cisteni a zpevnovani svahu (napr. za mostem vlevo ve smeru jizdy od Tabora) a skalisek atp.

V samotne stanici se dokoncuje podchod i nastupistni hrany 101 a 102. stanicni koleje
Ve zminenem tydnu byly polozeny na pripravene sterkove loze recyklovana kolejova pole S49 stanicnich koleji 103 a 105 a uplne nove vyhybky pomoci pokladace kolejovych poli PKP 25/20.1i a nejvetsiho kolejoveho jerabu v Evrope GS 150.14 TR pojmenovaneho Gottwald a familierne prezdivaneho Mazlik (viz ofic.stranky GJW).

Na samotne vypravni budove – stejne jako na vsech ostatnich obyvanych objektech nadrazni plane – byla vymenena puvodni okna za nova plastova systemu Trocal.
Puvodni kryte nastupiste vypravni budovy zustava – dostalo nove osvetleni a ceka jej i nove vydlazdeni. Mistnosti pro nove SZZ jsou tez pred dokoncenim.

Puvodni 4.osvetlovaci veze rovnez stale stoji – odstrojena byla jen ta nejvzdalenejsi smerem k Olbramovicim.

Navestni lavka na olbramovickem zhlavi je jiz plne osazena. Primo pod ni je dokoncovana oprava druheho portalu na zacatku stavby rozsireneho podjezdu polni cesty.
Mezi vyse zminenym zhlavim a budoucim mistem vjezdoveho (jizniho) portalu Votickeho tunelu pokracuji prace na odbagrovavani svahu noveho zarezu prelozky, vc.rozsirovani podjezdu polni cesty u Srbic.

Rovnez samotny Voticky tunel se od nasi posledni navstevy prodlouzil o nekolik desitek metru (smerem od jeho vyjezdoveho portalu).
Na vjezdovem portalu Olbramovickeho tunelu se betonuje jeho sypana cast – opacny portal je jiz dokoncen.
Mezi obema tunely (Vo-Ol) vznikne povrchova zachrannarska plosina v delce cca 100m.

Nase cesta skonci u staveniste noveho zeleznicniho mostu nad silnici I/18 pred zst.Olbramovice – prave probiha vystavba druhe (olbram.) opery vcetne prilehle propusti.

Samotne zst. Olbramovice se dotknou prace hned zjara pristiho roku – k odpojeni letos 85-ti lete elektromechaniky a napojeni na provizorni ESA-zarizeni ma dojit v cervnu 2011.


6 komentářů

  1. Děkuji za článek. Je to chyba jen na mém přijímači, nebo je psán bez diakritiky? Pokud platí druhá možnost, je to docela škoda.

    • 🙂 je to opravdu bez diakritiky. Simba píše asi na notebooku a nechce se mu hledat s hackama-carkama, no a mě se fakt nechtělo to celé přepisovat. Snad příště

  2. Pánové, vaše příspěvky jsou vždy velmi pěkné. Těším se na nové.
    – Diakritika: nevadí mi to, vlastně jsem to ani nevnímala. Po upozornění jsem se musela na článek vrátit,zda je to fakt.
    Děkuji a pište, foťte…

  3. Ano, je to bez diakritiky – vsem se omlouvam, ale tento netbook nema CZ-klavesnici, takze hacky a carkami nevladne – brzy se to ale zmeni.
    Diky za pochopeni a podporu.

  4. K clanku bude jeste stejnomenna fotogalerie – dejte mi chvilku casu 🙂

  5. Díky za všechny informace. A jak se dívám, web prošel modernizací.
    Těším na prima aktuální nové zprávy a reportáže!! …a zdravím autory webu

Komentáře jsou uzavřeny