V polovině června bylo dokončeno 3. nástupiště v Poříčanech. Na nástupišti zbývají k dokončení pouze obklady výtahové šachty a instalace informačního systému. Nové nástupiště bylo oproti původnímu nástupišti zkráceno na stejnou délku jako nástupiště čvtrté.
Za čtvrtým nástupištěm je postupně dokončována přístupová rampa do prodlouženého podchodu, která mezitím obdržela zastřešení. Přístupový chodník od obytné čtvrti je rovněž téměř dokončen, včetně instalovaného osvětlení. Zatím však zůstává pro pěší uzavřen.
V červenci pak započala demolice druhého nástupiště, a to v celé části blíže k českobrodskému zhlaví. Druhá polovina nástupiště blíže ke kolínskému zhlaví byla rozdělena ve dví, když první staniční kolej i s torzem nástupiště zůstala v provozu, zatímco část nástupiště u třetí koleje bylo rovněž zdemolováno. Druhé nástupiště tak zůstalo částečně v provozu, zřejmě z důvodu zamezení snížení kapacity při průjezdech dálkových vlaků skrze stanici.
Železniční stanice Poříčany leží na železniční trati 011 Praha – Kolín, z níž odbočuje trať 060 Poříčany – Nymburk. Železniční Trať 011 Praha – Český Brod – Pečky – …
Po zimní pauze se ke konci března a hlavně začátkem dubna na plno rozjela rekonstrukce poříčanských nástupišť. V podchodu byly kompletně sneseny obklady a vytrhána …
Kromě nulté koleje (třetí), tak po redukci kolejiště v minulosti ano, bez nulky všechny koleje mají nástupištní hranu.
Délka rekonstrukce je vskutku dána spíše množstvím projíždějících vlaků. Samotné nástupiště mají do dvou měsíců hotové, v zimě byla pauza a druhé nástupiště, které dělají teď naposledy, dělají ještě metodou, že přidělali provizorní hranu mezi prvním a druhým nástupištěm, aby bylo omezeno přejíždění osobních vlaků skrz všechny tři průjezdné koleje k hotovým nástupištím. Fotky sem přidám brzy.
Co se týče mimořádností, toto nádraží má trošku nevýhodu, že je v oblouku. Ve směru na Kolín nejsou návěstidla (u kolejí blíže k nádražní budově) v podstatě vůbec vidět, jsou až před kolínským zhlavím. Domnívám se, že to je taky jeden z důvodů, proč zde asi bude vždy výpravčí. Příčiny mimořádných událostí jsem ale nikdy nestudoval.
vfp
27.7.2018 10:56
Ať počítám, jak počítám, zdá se mi, že každá kolej bude u hrany nástupiště? :-O
Udivuje mě, jak dlouho tato rekonstrukce trvá. Je mi jasné, že největší díl viny na tom má status tratě a hustota provozu. Ono nástupiště samotné bylo celkem rychle postavené.
A také mě udivuje kolik mimořádností se na tomto nádraží stalo. Jezdím tu často a pokaždé se raději chytám pevně madla = to pro případ nárazu..
Krásné fotky a reportáž – z vlaku tolik detailů člověk fakt nepochytí.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Kromě nulté koleje (třetí), tak po redukci kolejiště v minulosti ano, bez nulky všechny koleje mají nástupištní hranu.
Délka rekonstrukce je vskutku dána spíše množstvím projíždějících vlaků. Samotné nástupiště mají do dvou měsíců hotové, v zimě byla pauza a druhé nástupiště, které dělají teď naposledy, dělají ještě metodou, že přidělali provizorní hranu mezi prvním a druhým nástupištěm, aby bylo omezeno přejíždění osobních vlaků skrz všechny tři průjezdné koleje k hotovým nástupištím. Fotky sem přidám brzy.
Co se týče mimořádností, toto nádraží má trošku nevýhodu, že je v oblouku. Ve směru na Kolín nejsou návěstidla (u kolejí blíže k nádražní budově) v podstatě vůbec vidět, jsou až před kolínským zhlavím. Domnívám se, že to je taky jeden z důvodů, proč zde asi bude vždy výpravčí. Příčiny mimořádných událostí jsem ale nikdy nestudoval.
Ať počítám, jak počítám, zdá se mi, že každá kolej bude u hrany nástupiště? :-O
Udivuje mě, jak dlouho tato rekonstrukce trvá. Je mi jasné, že největší díl viny na tom má status tratě a hustota provozu. Ono nástupiště samotné bylo celkem rychle postavené.
A také mě udivuje kolik mimořádností se na tomto nádraží stalo. Jezdím tu často a pokaždé se raději chytám pevně madla = to pro případ nárazu..
Krásné fotky a reportáž – z vlaku tolik detailů člověk fakt nepochytí.