Optimalizace úseku Senohraby-Odb.Mirošovice II

Přestože 1.traťová kolej Senohraby – Odbočka Mirošovice je již pár dnů po optimalizaci v provozu, teprve dnes jsem využil krásného počasí a vypravil se udělat pár fotek. Poslední fotogalerie z tohoto úseku byla z 6.listopadu, takže můžete srovnávat, co se za tu dobu změnilo. Celý článek >>

Má pochůzka sice začala na zastávce Mnichovice a pokračoval jsem do Senohrab, ale fotogalerie je podle mého zvyku řazena opačně.

K dnešnímu dni je tedy hotový kolejový spodek a svršek v 1.traťové koleji, probíhá pokládka kabelů pro definitivní zabezpečovací zařízení. Vjezdové návěstidlo žst. Senohraby z 1.traťové koleje je již definitivní, stejně tak od konce výluky je zprovozněn označník Se7. Také je spuštěn kolejový obvod 1SK od vjezdového návěstidla k výhybce č.5.

Kousek za drážním domkem začíná protihluková stěna, která končí až za dálničním mostem za zastávkou Mirošovice. Před zastávkou je téměř dokončena rekonstrukce železničního mostu přes silnici Mirošovice – Mnichovice. Je téměř dokončeno nové boční nástupiště zastávky, podchod na zastávce má již schodiště.

Před dálničním mostem probíhají práce na podjezdu (nebo bývalém podchodu) pod tratí a je dokončen most přes dálnici.

Pokračují práce na sanaci skalních zářezů v celé délce úseku a všech mostních objektů – propustí, podjezdů…

Dnes jsem také zjistil, že je již zbourána budova bývalého Hr.Mirošovice.  Dokončují se práce na označování podpěr trakčního vedení, terénní úpravy svahů, odvodnění…

Zdaleka tedy není hotovo. Práce je jestě dost a dost, počasí však přeje.

Jak to tedy dnes vypadá na trati při pohledu z kolejí, se koukněte ve. Jen chci upozornit, že dnes jsem jednotlivé fotky neopatřil odkazem na Mapy.cz, pokud někdo budete chtít vidět polohu konkrétního místa na fotomapě, otevřete si předchozí fotogalerie a najděte si stejné místo, odkazy tam jsou.