Optimalizace úseku Odb.Bedrč – Čerčany II.

Před týdnem jste měli možnost se podívat na první sérii fotografií z postupu prací mezi Bedrčí a Čerčany. Za tu dobu se dost změnilo, stavba pokročila. Včera sice poprchávalo, počasí nic moc, ale přesto jsem se ráno na tento úsek vydal a něco nafotil.

V celém úseku jsou již staré koleje vytrhány, odstraněny byly i poslední zbytky trakčního vedení nad 1.traťovou kolejí. Probíhá odtěžování původního štěrkového lože, sanace propustků.

Na zastávce Mrač od minulého týdne došlo ke změnám na první pohled velkým: zbourána byla budova hradla Mrač, je odbagrovávána stráň pod drážním domkem v místech nového bočního nástupiště. Minulý týden jste viděli přípravné práce na budování nového podchodu k nástupišti u 2.traťové koleje (směr Praha). Dnes je v místě podchodu zapažená jáma, probíhá pokládka armovacích sítí podlahy.

Na konci nástupiště se připravuje sanace propustku, o několik desítek metrů dál dalšího. Ve skalním zářezu mezi Mračí a Čerčany jsem vám vyfotil tyče, kterými se zpevňuje skála a současně slouží k uchycení ochranného pletiva.

Těsně za zářezem, pod chatovou osadou, je budována na vrcholu stráně protihluková stěna, která potom po levé straně pokračuje až k mostu přes údolí. Pod touto strání je vybetonován základ opěrné zdi.

Ovšem asi nejvíce sledovanou a nejatraktivnější stavbou na tomto úseku je rekonstrukce mostu přes Benešovský potok. Byla snesena polovina mostu, pod ním je po celé délce postaveno lešení a připravuje se jeho přestavba.

To jsou asi nejdůležitější a nejviditelnější změny, které tento úsek „postihly“ za týden.

Fotografie jsou zařazeny do složky GALERIE, na celou fotogalerii z tohoto úseku se můžete podívat zde

Fotogalerie ze dne 16.dubna 2008


Upozorni mě
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře