Odhalení staré koleje v Senohrabech

Senohraby, výpravní a technologická budovaNěkdy v loňském roce na K-reportu proběhla krátká diskuse o tom, jak vypadalo či nevypadalo dnešní kusé pokračování 3.staniční koleje. Dnes jsem se do Senohrab vypravil, abych doslova na poslední chvíli vyfotografoval původní kolej.

3. staniční kolej je ta, kterou máme při jízdě od Benešova do Prahy úplně vlevo. Směrem na Benešov pokračuje přes výhybku č.7 a výkolejku Vk1 několik málo desítek metrů ke stavědlu St.1. Dále k Benešovu (či chcete-li k Čerčanům) byla dříve kolej prodloužena až do úrovně dnešního vjezdového návěstidla „L“, byly zde instalovány i osvětlovací stožáry, jejichž základy dnes bagr vytrhal ze země. Z toho původního prodloužení bylo léta vidět jen jakýsi náletovými dřevinami zarostlý násep. V současné době se zde provádí v rámci stavby IV.železničního koridoru výstavba protihlukové stěny a přitom bagr odkryl původní kolej.

Ještě dodám, že v době mého odjezdu, kolem 14:30, u vjezdového návěstidla byl již v místech náspu zcela odkryt propustek pod tímto náspem a traťovou kolejí. Fotografii bohužel nemám.

A když už jsem byl v Senohrabech, udělal jsem pár obrázků i technologické vestavby pod původním krytým prostorem pro cestující, byl zde i sklad železniční stanice a WC pro cestující. A také se pracovalo uvnitř staniční budovy.

FOTOGALERIE

ODKAZ
Na kole či pěšky ve stopě císařské dráhy potřetí a naposledy
Upozorni mě
Upozornit na
guest
0 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře