Zajímavosti ze stavby 1.etapy

Protože se na stavbě druhé etapy celkem nic neděje, podělím se o zajímavé informace ze stavby 1.etapy 4.koridoru.

  • V mezistaničním úseku Strančice – Říčany jsou osazována třísvětlová návěstidla na předvěsti v polohách, které odpovídají návěstidlům definitivního autobloku, aby je pak již nebylo nutno předělávat. Samozřejmě není zapojeno červené světlo. Autoblok Strančice – Říčany – Uhřiněves bude aktivován s definitivním staničním zab. zař. v Říčanech. Do té doby budou stále v činnosti reléové poloautobloky.
  • Od 1.3.2007 pokračuje stavební postup 8 – 1.traťová kolej Strančice – Říčany, včetně vložení výhybek 2 a 3 v Říčanech.
  • 16.5. – 15.6.2007 je plánováno dokončení oblouku ve 2. traťové koleji na Svojšovicích. Pak budou obě traťové koleje a výhybky 1, 2, 3 a 4 v Říčanech kompletní.
  • 7.9.2007 skončí stavební postup 10 – sudá kolejová skupina žst. Říčany + 2. traťová kolej Říčany – Uhříněves, pouze úsek km 163,968 – 164,114 je v plánu veden přerušovano čarou. Tam zřejmě bude mezistav geometrické polohy 2. koleje.
  • Stavební postup 11 – lichá kolejová skupina žst. Říčany včetně 1. TK Říčany – Uhříněves potrvá do 30.11.2007.
  • 1.3. – 15.5.2008 bude dokončen již zmiňovaný úsek v km 163,968 – 164,114 na Benešovském zhlaví žst. Říčany.


Děkuji kolegovi za perfektní podklady