ARRIVA jela z Prahy do Krumlova

ARRIVA na zastávce Čápův Dvůr. Autor: Simyv
ARRIVA na zastávce Čápův Dvůr. Autor: Simyv
ARRIVA v Praze Uhříněvsi
ARRIVA v Praze Uhříněvsi

Dnes před 8. hodinou odjel z Prahy hl.n. přes Benešov do Českého Krumlova zvláštní rychlík dopravce ARRIVA. Jel bez cestujících a protože na oficiálních stránkách dopravce se nic bližšího dočíst nelze, domnívám se, že šlo o zkušební jízdu.

Mě se soupravu podařilo vyfotit v Praze Uhříněvsi, kde předjížděla Os 2517 v 8.11 hodin, Simyv ji při zpáteční cestě zastihl v Čápově Dvoře u Tábora.

Dopravce ARRIVA bude od prosincového jízdního řádu 2012/2013 provozovat linku Benešov u Prahy – Kralupy nad Vltavou. Zvláštností této „příměstské linky“ bude, že z Prahy Hostivaře nepojede na Hlavní nádraží, ale přes Prahu Malešice, Prahu Libeň a Masarykovo nádraží.

Vlaky budou jezdit jednou za hodinu. Nedá se říci, že v taktu jedné hodiny. Odjezdy z Benešova a Kralup se v řádu minut liší, z Benešova i o 18 minut. První vlak z Benešova bude odjíždět v 5.22 a poslední ve 23.40.

První ranní vlak přijede do Benešova v 6.28, poslední pak ve 23.28.

ARRIVA na zastávce Čápův Dvůr. <em>Autor: Simyv</em>
ARRIVA na zastávce Čápův Dvůr. Autor: Simyv

Zastávky linky Benešov u Prahy – Kralupy nad Vltavou:

  • Benešov u Prahy
  • Čerčany
  • Říčany
  • Praha Hostivař
  • Praha Libeň
  • Praha Masarykovo n.
  • Praha Bubeneč
  • Řež
  • Libčice
  • Kralupy n.Vlt.

 

 

ODKAZ
Stavební práce na Jižní spojce začnou s prázdninami. Správa železnic získala další peníze z CEF
Upozorni mě
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Petr Ježek
Petr Ježek
19.11.2012 20:48

Důvod úvratě je stejně logický jako prostý – souprava to dovoluje a na Hlavním je husto.

Jan Novak
Jan Novak
13.11.2012 10:08

Ještě by se mohlo zprovoznit pro cestující nádraží v malešicích, třeba pro přestup na metro A, aby měla ta objížďka hlavního nádraží nějaký význam. Jinak to vidim na zbytečnou úvrať na masarykově nádraží (oproti průjezdu hlavákem). A pak taky bude záležet na tom, kolik za to (myslím jízdné) a kdy bude vyhlášena kompatibilita s PID (přecejenom vlaky tohoto typu jezdí valná část cestujících na tramvajenku, leda že by to bylo něco jako v SID, kde svého času jízda z kamenice do roztyl bez slevy stála cca 20 korun a doplatek k praze v PID by byl 24 korun – to jsem vždy viděl jak po zklamání, že tam neplatí tramvajenka se cestující zaradovali že zaplatí míň).