Kolik vlaků vlastně jezdí po koridoru?

Tuto otázku jsem si položil v souvislosti s různými diskusemi na K-reportu. A také mě napadlo porovnat, jaké jsou rozdíly ve vytížení mezi jednotlivými úseky trati. Takže jsem využil možnost grafických výstupů nejmenovaného zařízení abych si udělal obrázek.

Porovnával jsem úsek z Bystřice do Benešova, z Benešova do Čerčan, Říčany – Uhříněves a Uhříněves – Hostivař. Zvolil jsem 27.červenec 2011, kdy z Benešova nebyly výluky, byla to středa, takže průměrný všední den. Získané údaje jsem zpracoval do tabulky na konci příspěvku.

Jak jsem již uvedl, jde o jen jeden den, a to od 6:00 do 18:00, večerní a noční hodiny jsem pominul.
Z Benešova k jihu je doprava slabá, stačí se podívat do jízdního řádu. Nad osobními vlaky převažují rychlíky. Ty doby, kdy jezdil jeden náklad za druhým oběma směry a navíc se od většiny z nich vracel do Benešova ze Střezimíře postrk, jsou dávno pryč. Jednokolejka byla vytížená silně. O osobní dopravě raději nemluvím.

Z Benešova do Strančic mimo špičku jezdí osobní vlaky každou hodinu, ve špičce v půlhodinovém taktu. Ze Strančic ve špičce 4x za hodinu, mimo špičku dvakrát.

Nejvytíženější je úsek Uhříněves – Hostivař, kde za sledovaných 12 hodin projede oběma směry celkem 121 vlaků. Vliv na to má terminál METRANSu.

Údaje jsou trochu zkreslené tím, že „na jihu“ jsou výluky a nákladní vlaky jezdí odklonem. Ale i tak jsou veliké rozdíly v jednotlivých úsecích.

 

Bystřice - Benešov - Čerčany 6:00-12:00
Bystřice - Benešov - Čerčany 12:00-18:00

 

 

 

 

 

 

 

 

Říčany - Uhříněves - Hostivař 6:00-12:00
Říčany - Uhříněves - Hostivař 12:00-18:00

 

 

 

 

 

 

 

[table id=4 /]

ODKAZ
Stavba mostu u Červené nad Vltavou zdárně pokračuje
Upozorni mě
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Koudy
4.8.2011 13:00

Zajímavé. Snad nebylo moc propadů napájení 😉

mirekk
Reakce na  Koudy
4.8.2011 19:16

Pán se vyzná 🙂