Oficiální vizualizace úseku Praha-Hostivař – Praha Hlavní nádraží

Modernizace IV. koridoru (mezi Prahou a Českými Budějovicemi) v tuto chvíli běží na čtyřech místech. Mezi Benešovem a Voticemi se dokončují poslední úpravy TV a dalších (pro laika) drobností, v Českých Budějovicích jsou již opravena tři nástupiště ze čtyř, poslední (třetí) je dokončováno s druhou polovinou zastávky České Budějovice-Severní zastávka (tomuto úseku věnuji samostatný článek), úsek Tábor – Sudoměřice u Tábora (prozatím mimo nádraží Sudoměřice), který je ve fázi příprav a co nevidět zde vyrostou patky k novým sloupům TV a nakonec trať mezi Veselím nad Lužnicí a Horusicemi, která již byla předána jako staveniště.

Ačkoliv je v tuto chvíli modernizováno neuvěřitelných 38 kilometrů trati, jistě se brzy k výše zmíněné čtyřce přidá dalších deset kilometrů trati v úseku Praha Hlavní nádraží (mimo) – Praha-Hostivař (včetně), jak dává tušit oficiální video od SŽDC umístěné na jejich kanálu. Nová trať dozná zásadních změn, které pěkně dokumentuje následující video.

Z celého úseku Hostivař-Vršovice (po hlavní trati i „ranžírem“) máme připravenu rozsáhlou fotodokumentaci, ke které připravujeme dva články o minulosti, současnosti a budoucnosti trati.

ODKAZ
Na příští rok Správa železnic slibuje zahájení stavby tratě do Kladna
Upozorni mě
Upozornit na
guest
12 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře