Píše se 25.3.2017 a máme tu první hezký jarní dny, vyzývající počasí k procházce. Pro naše čtenáře jsem cestou zachytil momentky ze stavby Plzeňského Hlavního nádraží resp. Plzeňského uzlu z 1. a 2.etapy
Plzeň Hlavní nádraží
Plzeň Hlavní nádraží – demolice nepotřebných budov
Plzeň Hlavní nádraží – demolice nepotřebných budov
Plzeň Hlavní nádraží – mosty v Mikulášské ulici
Plzeň Hlavní nádraží – mosty v Mikulášské ulici
Plzeň Hlavní nádraží – mosty v Mikulášské ulici
Plzeň Hlavní nádraží – mosty v Mikulášské ulici
Plzeň Hlavní nádraží
Plzeň Hlavní nádraží – mosty v Mikulášské ulici
Plzeň Hlavní nádraží – jížní nástupiště bude upraveno v rámci 2.etapy
Plzeň Hlavní nádraží – severní nástupiště bylo upraveno v rámci 1.etapy – bonus Pendolino 🙂
Plzeň Hlavní nádraží – severní nástupiště – budoucí autobusový terminál v Šumavské/Wenzigově ulici s vyústěním podchodu
Plzeň Hlavní nádraží – severní nástupiště – bezbariérový vstupy a výstupy nového podchodu ve východní části nádraží
Most přes Úslavu poblíž Doubravky
Most přes Úslavu
Most přes Úslavu – místním kreativním umělcům svrběli ruce jen krátce
Most přes Chrásteckou/Mohylovou ulici na Doubravce
Most přes Potoční ulici a Hrádecký potok
Most přes Hrádecký potok – místním kreativním umělcům svrběli ruce jen krátce
Západní portál tunelu Ejpovice Doubravka
Západní portál Ejpovického tunelu – vpravo budoucí koleje – vlevo staré koleje přes Bukovec, Chrást
Západní portál Ejpovického tunelu – přemostění cyklostezky/cesty pro pěší spojující Sv. Jiří (vznik Berounky) a Plzeň-Újezd
Západní portál Ejpovického tunelu – přemostění cyklostezky/cesty pro pěší spojující Sv. Jiří (vznik Berounky) a Plzeň-Újezd
Západní portál Ejpovického tunelu – první proražený tubus
Západní portál Ejpovického tunelu – přetrasování cyklostezky/cesty pro pěší spojující Sv. Jiří (vznik Berounky) a Přírodní park Horní Berounka (Bukovec…)
Stará trať přes Bukovec a Chrást – Přírodní park Horní Berounka
V geologicky členitém území krásného údolí horního toku Berounky jednou za cca 10 min zní hukot a dunění vlakových souprav – zesílen a dlouze nesen díky oním místním geografickém tvarem nazývající se „údolí“. Pro moderní železnici 21. století příliš klikatý a pomalý a nebezpečný a neekologický úsek …
Trať Bukovec – Chrást
Trať Bukovec – Chrást
Trať Bukovec – Chrást – vlak ve svahu nad Berounkou
Trať Bukovec – Chrást – železniční most přes jedna z mnoha potoků ze svahů kolmých stěn nad Berounkou
Trať Bukovec – Chrást – železniční most přes jedna z mnoha potoků ze svahů kolmých stěn nad Berounkou
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.