Po čase přináším opět pohled na stavbu „Modernizace železniční trati Rokycany-Plzeň“.
16.3.2015 byla po vložení výhybky č. 8 a upravení esíčka zprovozněna 1. TK z Chrástu do Ejpovic a 2. SK v Ejpovicích. Tím pádem se zkrátil jednokolejný úsek jen na Rokycany – Ejpovice. Ve vyloučeném úseku se pracuje na třech zbývajích úsecích 1. TK. Je dokončeno trakční vedení, téměř dobetonovány dva propustky. Pracuje se na železničním spodku, odvodnění, PHS. V celém úseku je dokončováno, co se nestihlo v předchozích výlukách, terénní úpravy podél trati, osetí, odvodnění, proběhlo sečení trávy…
V místě odbočení ejpovické přeložky směrem k tunelům je hlouben zářez pro přeložku místní komunikce a zářez hlavní trasy.
Pokračuje ražba TBM (30. 3. 2015 bylo vyraženo 150m) a odvoz rubaniny do lomu u Kyšic.Od portálu Doubravka a dále k Plzni proběhlo kácení dřevin a vztyčení nových podpěr trakčního vedení.
U mostu Mohylová je osazováno pažení, přeložky inženýrských sítí.
Pražská opěra mostu Úslava je téměř dokončena, začalo zakládání opěry na levém břehu.
Co se ještě chystá v roce 2015
Práce se postupně přesouvají z úseku Rokycany – Ejpovice na ejpovickou přeložku a hlavně do úseku Doubravka – Plzeň.
Přístup k mostu Potoční (od portálu) by se měl začít kopat tento týden a pak i zde budou zahájeny přípravné práce na demolici a stavbu nových mostů.
3. června zprovoznění kompletně zmodernizované 1. TK Ejpovic – Rokycany
tzn. dokončené zbylé 3 úseky, propustky, odvodnění.
Následovat bude modernizace 1. TK Doubravka – Plzeň.
Zemní práce na výjezdovém portále (Doubravka) by měli začít v červnu.
Foto a video
Den už je delší, tak bylo více času na focení i videa. Také z plzeňského hlaváku mám spousty fotek, ale text jsem se psát neodvážil…
Dokonce i počasí celkem přálo, ale to už posuďte sami…
Komu nestačí fotky níže, pár stovek dalších je v galerii na ttnz.cz
Rokycany – Klabava – Ejpovice
Ejpovice – TBM – Plzeň
Plzeň hl.n.
Popis, fotky, videa – palec nahoru a díky.