Stavba Soběslav – Doubí zahájena

Podle harmonogramu prací byly zahájeny práce na dalším úseku čtvrtého koridoru modernizace trati č.220/221 z Českých Budějovic do Prahy.

Zahájením přípravných prací v podobě geodetických zaměření a následného vytyčení pozemků byla v pondělí 9.září 2019 zahájena stavba, jejíž oficiální název zní „Modernizace trati Veselí n.L. – Tábor, II.část, úsek Veselí n.L. – Doubí u Tábora, 2.etapa Soběslav – Doubí“. V rámci této etapy je prováděno kácení dřevin, skrývka ornice, vytyčování ad. Poblíž Zárubova mlýna, v místě severního výjezdového portálu Zvěrotického tunelu, vzniká stavební dvůr, u obce Sedlečko probíhají úpravy vedení vysokého napětí (výměna stávajících stožárů za vyšší ad.).

Naposledy jsme o stavbě psali v červnu. Přeložka trati je již zakreslena i na mapových portálech, např. Mapy.cz


 

ODKAZ
Rozšíření odstavných kapacit železničního uzlu Praha – lokalita Malletova
Upozorni mě
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
mirekk
Admin
28.9.2019 19:05

Nejlépe do lesa do šturcu, co nejdál od hlavních kolejí 🙂

sladlu
sladlu
28.9.2019 11:07

Ahoj
Prosím jaký je zdroj fotky vizualizace?
Ale zase zastávka hned na hlavní koleji :/ Dle osobního pocitu je to i nad 100km/h nebezpečné :/ Co potom při 160 resp 200 km/h :/ Umístil bych zastávky na koridorech mimo, na průběžné koleje