Traťový úsek Bedrč - Čerčany
080409/folder.png 9.4.2008
Úsek Odbočka Bedrč až Čerčany z 9.dubna 2008.
7.dubna v 8:30 začala nepřetržitá výluka tohoto úseku a již dnes je vidět, že práce pokračují rychlým tempem.
080417/folder.png 16.4.2008
V celém úseku jsou již staré koleje vytrhány, odstraněny byly i poslední zbytky trakčního vedení nad 1.traťovou kolejí. Probíhá odtěžování původního štěrkového lože, sanace propustků.
Na zastávce Mrač od minulého týdne došlo ke změnám na první pohled velkým: zbourána byla budova hradla Mrač, je odbagrovávána stráň pod drážním domkem v místech nového bočního nástupiště. Minulý týden jste viděli přípravné práce na budování nového podchodu k nástupišti u 2.traťové koleje (směr Praha). Dnes je v místě podchodu zapažená jáma, probíhá pokládka armovacích sítí podlahy.
Na konci nástupiště se připravuje sanace propustku, o několik desítek metrů dál dalšího. Ve skalním zářezu mezi Mračí a Čerčany jsem vám vyfotil tyče, kterými se zpevňuje skála a současně slouží k uchycení ochranného pletiva.
Těsně za zářezem, pod chatovou osadou, je budována na vrcholu stráně protihluková stěna, která potom po levé straně pokračuje až k mostu přes údolí. Pod touto strání je vybetonován základ opěrné zdi.
Ovšem asi nejvíce sledovanou a nejatraktivnější stavbou na tomto úseku je rekonstrukce mostu přes Benešovský potok. Byla snesena polovina mostu, pod ním je po celé délce postaveno lešení a připravuje se jeho přestavba.
most_bedrc/folder.png Snesení mostu u Bedrče
Most byl v docela špatném stavu. Již léta se přes něj nejezdilo. V albu jsou fotografie mostu z února 2008 a další z jeho bourání 19.dubna 2008. Tyto práce probíhají v nepřetržité výluce, která začala 19.4. v 7:30 a končí 20.dubna ve 14:40. V den mé návštěvy pršelo.
Vygenerováno 19. dubna 2008 v 16:27:26 programem Zoner Photo Studio 10
(c) 2007 ZONER software