Nenalezen žádný obrázek

28.04.2011

Kdy: 28.4.2011 celý den

28. dubna 2011 V prostoru 1. nástupiště českobudějovické stanice oficiálně a slavnostně zahájena stavba „Modernizace trati České Budějovice – Nemanice I“

Nenalezen žádný obrázek

01.09.2011

Kdy: 1.9.2011 celý den

1. září 2011 9 480 zaměstnanců ČD podílejících se na provozu a tvořících tzv. „živou dopravní cestu“ převedeno pod SŽDC spolu s movitým majetkem v hodnotě 389

Nenalezen žádný obrázek

25.11.2011

Kdy: 25.11.2011 @ 16:09

25.listopad 2011 Zprovozněny první dva tunely na IV.koridoru – Votický a Olbramovický. Jako první vlak vyjel z Olbramovického tunelu zpožděný Os 8272 v 16:09 hodin

Nenalezen žádný obrázek

07.05.2012

Kdy: 7.5.2012 celý den

7.května 2012 bylo v Bystřici u Benešova vypnuto z činnosti elektromechanické zabezpečovací zařízení a skončila služba signalistů na obou stavědlech

Nenalezen žádný obrázek

14.05.2012

Kdy: 14.5.2012 celý den

14.května 2012 byla administrativně zrušena železniční stanice Bystřice u Benešova, místo ní dočasně zřízena Odbočka Bystřice

Nenalezen žádný obrázek

29.08.2012

Kdy: 29.8.2012 celý den

29.srpna 2012 Zprovoznění 1.TK z Olbramovic do Bystřice u Benešova, včetně tunelů Zahradnický, Tomický I a II. Prvním vlakem s cestujícími byl R641 s odjezdem

Nenalezen žádný obrázek

27.10.2012

Kdy: 27.10.2012 celý den

27. října 2012 v celé republice první sněhová nadílka. Na stromech ještě bylo listí, takže je sníh lámal. Zkolabovala silniční i železniční doprava, byly masívní