Simyv nám poslal aktuální fotky z Veselí, které pořídil když, jak píše, „nedobrovolně ve Veselí nad Lužnicí strávil téměř 45 minut a naštěstí měl sebou foťák“. Naštěstí i pro nás, máme díky jeho pobytu možnost shlédnout, jak pokračuje stavba.
Popisky jsou u jednotlivých fotografií, tak jen krátce:
- II. nástupiště, na rozdíl od I., je již zadlážděné
- vyústění podchodu mezi budovami, v místě „letní restaurace“ má krov
- vyústění podchodu směrem do ulice – tato část stavby ještě nezačala
Fotogalerie:
Nebo proč třeba na trati Tábor-Bechyně nejezdí Elektrická jednotka 425.95? Jako na Slovensku.
Rychlost na Trati Veselí nad Lužnicí-České Velenice 140-160km Přejezdy osazeny bezpečnostními kamerami a každý by si to pak rozmyslel tam vjet Dále pak aby všechny vlaky z Vídně které končí v Českých Velenicích Zakončili svojí jízdu v Českých Budějovicích po případně v Plzni
Bylo by dobré aby trat 226 Veselí nad Lužnicí – Gmünd NÖ byla součástí 4 koridoru a to bez debat aby byla provedena
Elektrifikace která už dávno měla být!Společně s výměnou kolejí a novými nástupišti pro zefektivnění železniční dopravy a to tak že by jezdili vlaky Jindřichuv Hradec- Veselí n.Luž.-České Velenice spousty cestujících by to uvítalo některé spoje Tábor-Veselí n.Luž.-České Velenice a též příme spoje Praha-Gmünd NÖ-(Víden) a přímé spoje Praha-Jindřichuv Hradec jednotkami InterPanter kvuli zpětné jízdě ve Veselí n.Luž.Bylo by dobré se nad tímto zamyslet Hodně se investuje na Moravě a tady na nás jako by se zapomělo třeba i spoj Praha-Vyší Brod by též cestující uvítali Trat 226 Veselí n.Luž.by měla být prioritou spousta lidí z Třebonska jezdí vyřizovat své věci do okresního Města Jindřichova Hradce Tak v čem je problém přímí vlak by byl z Velenic vítán a to bez debat
Ty pruhy na návěstidle Sc4a jsou pro vlakovou cestu kolem návěstidla Sc 4a a S4 do Lomnice nad Lužnicí na návěstění rychlosti 100 km/h. Aspoň tak to říkají plánky stanic pro výhled.