
Před časem jsme se mohli podívat na vizualizaci Praha Hostivař – Praha hl.n. a 11.dubna SŽDC zveřejnila vizualizaci dalšího úseku: Sudoměřice u Tábora – Votice.
Termín zahájení je stále nejistý, údajně je problém s výkupy pozemků.
Před časem jsme se mohli podívat na vizualizaci Praha Hostivař – Praha hl.n. a 11.dubna SŽDC zveřejnila vizualizaci dalšího úseku: Sudoměřice u Tábora – Votice.
Termín zahájení je stále nejistý, údajně je problém s výkupy pozemků.
© Copyright 2006 - 2022 | Koridory.cz
Zcela souhlasím s předchozími názory a ještě doplním jeden šokující fakt: Zastávky buď nemají vůbec a nebo jen směšně malý počet míst na parkování! Cestující z okolních vesnic nemají tudíž ani šanci se přiblížit k zastávce a odtud dojíždět třeba do práce jak je to běžné v okolních zemích. Takže výstavba železnice místo rozvoje přinese další izolaci venkova.
Video je to moc pěkné, přehledně popisuje situaci. Jistě stojí za povšimnutí jistý posun k realitě, čekal jsem, kdy na mě v animaci vyskočí obligátní pendolino a ono nic.
Jen jedna poznámka k samotné modernizaci: Perfektní je, že vznikne prakticky novostavba na 160 km/h, ale pokud sledujete jednotlivé zastávky, tak v jednom případě se přiblíží k zástavbě, ve třech se vzdálí a v jednom zůstane relativně nastejno. Chápu, že význam modernizace nespočívá v zlepšení lokální dopravy, ale pak se nabízí kacířská otázka, zda má ještě smysl v takových polohách zastávky vůbec stavět. Zvláště pak ve světle toho, že už tam za chvíli nebude mít co zastavovat.
Přesně tak. Zastávka Ješetice se natolik vzdálí cestujícím, že kandiduje na „sezónní zastávku“ – staví v době, kdy rostou houby. Jediné Mezno se přiblíží obci a v Heřmaničkách budeme věřit, že bude vybudovaná i zastávka autobusů těsně u vlakové zastávky a nezůstane na návsi.