Začala oprava tratě Votice – Praha-Hostivař

Podbíječka UNIMAT 9-32/4S DYNAMIC v Senohrabech (autor: koridory.cz)

Jak jsme již v předstihu informovali v tomto článku, 21.srpna začala oprava tratě z Votic do Prahy-Hostivaře. První noční výluka proběhla v železniční stanici Senohraby a hned následující den se technika přesunula na první noční etapu do stanice Praha-Uhříněves.

Následovat budou ještě další dvě noční v Uhříněvsi, dále Říčany, Strančice, Čerčany, po dvou nocích Benešov, Olbramovice, Votice a potom kompletně celé traťové úseky z Votic do Prahy-Hostivaře.

V Senohrabech i Uhříněvsi jste mohli vidět v akci podbíječku UNIMAT 9-32/4S DYNAMIC, pluh BDS (hezky česky zvaný „PUŠL“)  a soupravu vozů se štěrkem. Oba speciální stroje patří firmě SWIETELSKY, která celou opravu provádí.
Během noční výluky (19:00 – 6:00) byly podbity, zaštěrkovány a upraveno lože všech staničních kolejí a výhybek, následně došlo k regulaci trakčního vedení.

Podbíjení Senohraby 21.8.2019

Na videu se můžete podívat, jak pracuje podbíječka UNIMAT 9-32/4S DYNAMIC v Senohrabech:

V příštích dnech tyto stroje doplní ještě jedna stejná podbíječka a můžeme se těšit i na nejmodernější soupravu na úpravu štěrkového lože, sestávající z podbíječky DYNAMIX 09-4X Dynamic a pluhu BDS 2000.

 

Podbíječka DYNAMIX Tamping Express 09-4X

 

ODKAZ
Proběhne oprava kolejového svršku z Votic do Prahy-Hostivaře
Upozorni mě
Upozornit na
guest
9 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Stanislaw Czorny
Stanislaw Czorny
23.8.2019 21:00

Nějak nechápu jak podbíječka funguje. To se jen zapíchnou ty železa do kamení a to co udělá. To stačí k tomu aby se kolej zvedla nějak si to nedokážu představit že stačí tam vrazit železa a kolej se srovná. Myslel bych že se to kamení musí nahrnout pod prašce a né jen natlouct do země vedle prašce.

Jarda Š.
Jarda Š.
Reakce na  Stanislaw Czorny
24.8.2019 00:51

Vždyť na tom videu to vidět je, že hydraulika těmi železy tlačí štěrk pod pražce.

Martin
Martin
Reakce na  Stanislaw Czorny
24.8.2019 09:37

ono nejenom ty kladiva tlačí štěrk pod pražec,ale jak při tom vibrují tak jednotlivý kameny skládají na sebe aby byly co nejmenší vzduchové kapsy

Martin
Martin
24.8.2019 09:43

Když to řeknu hodně laicky,tyto stroje by měly být při údržbě geometrie kolejí na koridorech naprostou samozřejmostí

Martin
Martin
25.8.2019 12:06
Martin
Martin
Reakce na  mirekk
25.8.2019 19:14

sem se na videa na začátku nekoukal páč vim jak ty mašiny makaj,3X dělala u mě na trati,hledal sem video kde bude princip dobře vidět tak sem se trefil do toho vašeho