Upozorni mě
Upozornit na
guest
6 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
sladlu
sladlu
23.2.2018 12:57

Co ci kdo je Jasper?

Tak doufejme ze to nebude hanba ci dira na penize

Karel Havránek
Reakce na  sladlu
28.2.2018 12:24

Co je JASPERS?

Představuje partnerství tří institucí (Evropské komise, Evropské investiční banky (EIB) a Evropské banky pro obnovu a rozvoj (EBRD)) zajišťující technickou pomoc.
Poskytuje nezávislé poradenství adresátským zemím, čímž jim pomáhá připravit vysoce kvalitní velké projekty tak, aby mohly být spolufinancovány dvěma ze strukturálních a investičních fondů EU (Evropským fondem pro regionální rozvoj a Fondem soudržnosti).

Poradenství JASPERS může zahrnovat:

– podporu při přípravě projektu, od identifikace žádosti o financování z grantu EU až po její podání,
– nezávislý přezkum kvality projektů,
– posouzení po podání v případě veškerých velkých projektů podaných přímo na Evropskou komisi,
– horizontální zařazení a strategickou podporu,
– budování kapacit, mj. centra kompetence,
– podporu provádění,
– projekty plánu propojení Evropy, zejména v úseku železniční a silniční dopravy,
– Evropské centrum pro investiční poradenství (EIAH), v souvislosti s tříděním a zpracováním žádostí.

sladlu
sladlu
20.2.2018 20:14

nejlepší podklad, který byl zveřejněn k této problematice… jasně vyhrává varianta „Řeka“

bugear
bugear
Reakce na  sladlu
21.2.2018 21:13

Já myslím, že jasně vyhrává varianta Petrov.

sladlu
sladlu
Reakce na  bugear
21.2.2018 21:22

Tam se vrt nevejde. Musi byt nadrazi dvoupatrove…. silene drahe. A plus tunel do podzemniho nadrazi by byl tez az moc dlouhy. Podstatne pid celym mestem

Nemluve o tom ze obcane obci na zapad od Brno protestuji nad vedenim vrt trate skze prirodni pamatku a rezervaci a odpocinkovou zonu. Pro kazdou variantu nadrazi vede vrt od Prahy jinde.

bugear
bugear
Reakce na  bugear
22.2.2018 23:20

Studie ovšem zapojení VRT na pokyn Jaspersu vůbec neřeší, to co tam je je víceméně na úrovni ideového konceptu.