Na webu Drážního úřadu je vyvěšeno oznámení o zahájení správního řízení ve věci omezení provozování dráhy na tratích provozovaných SŽDC, s.o. v roce 2014 v rozsahu dokumentu „Ročního plánu výluk na rok 2014“. Tento dokument je k dispozici v elektronické podobě na internetových stránkách www.ducr.cz v části úřední deska.
Z Ročního plánu jsem vypsal několik důležitých výluk, které se týkají Chotovin a okolí:
- 17.3. – 6.6. Rekonstrukce části 3.SK; rekonstrukce mostu v km 89,967; výstavba nástupiště a podchodu – v Chotovinách nelze křižovat
- 7. – 11.7. Provizorní zapojení nové 1.TK do žst. Chotoviny
- 12.7. – 17.10. Rekonstrukce 2.SK; rekonstrukce mostu v km 89,967; výstavba nástupiště a podchodu – v Chotovinách nelze křižovat
- 4. – 17.10. Aktivace nového SZZ typu ES v žst. Chotoviny a nového TZZ typu AB Tábor – Chotoviny v obou TK.
- 13. 17.10. Napojení nové 2.SK v žst. Chotoviny do stávající TK směr Sudoměřice u Tábora; vložení výhybek 1 a 4 v žst. Chotoviny
- 18.10. – 28.11. Dokončení rekonstrukce 1. a 3.SK – nelze křižovat, lze se míjet na dvoukolejné trati Tábor-Chotoviny
„17.3. – 6.6. Rekonstrukce části 3.SK; rekonstrukce mostu v km 89,967; výstavba nástupiště a podchodu – v Chotovinách nelze křižovat“
Takže se bude stavět BUDOUCÍ 3 SK se záborem dnešních dvou (ze třech) SK?
„13. 17.10. Napojení nové 2.SK v žst. Chotoviny do stávající TK směr Sudoměřice u Tábora; vložení výhybek 1 a 4 v žst. Chotoviny“
Bude definitivně ukončen provoz ve staré stopě a nově jen po mostě (popř. tunelem)?
ad 1) 1. kolej zabere část nového ostrovního nástupiště a také se pod částí 1. koleje bude sanovat most.
ad 2) píše se do STÁVAJÍCÍ TK, takže …