Inspirací a největším zdrojem dat pro kalendář je BmbČ.
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
01.03.1954
01.03.1954
Bře 1 celý den
1. března 1954 Po vzoru sovětských železnic postupně dochází u ČSD k zavádění nových služebních stejnokrojů (uniformy s nárameníky a tzv. brigadýrky)
01.03.2007
01.03.2007
Bře 1 celý den
1. března 2007 U Českých drah vznikly nové organizační jednotky – Regionální správy majetku (RSM)
01.03.2010
01.03.2010
Bře 1 celý den
1. března 2010 Stejnokrojová čepice se stala nepovinnou výbavou vlakových čet. Aby nedošlo při výpravě vlaku k záměně vlakové čety s cestujícími, začali průvodčí a ...
|
||||||
10. – 11.3.2019
10. – 11.3.2019
Bře 10 – Bře 11 celý den
![]() 10. – 11. března 2019 postihla většinu území republiky silná vichřice. V neděli 10.3. večer byla nejhorší situace na jihu republiky v okresech Český Krumlov, ...
|
||||||
17.03.2009
17.03.2009
Bře 17 celý den
![]() 17.března 2009 začala kompletní přestavba mostu přes řeku Sázavu v Čerčanech
|
19.03.2007
19.03.2007
Bře 19 celý den
19. března 2007 Začala nepřetržitá výluka v traťovém úseku Borovany – Č. Budějovice z důvodu předelektrizačních úprav trati. Konec výluky 27. 5. 2007. Následovala nepřetržitá ...
|
20.03.1985
20.03.1985
Bře 20 celý den
20. března 1985 Uvedeno do provozu moderní řídící stanoviště elektroúseku Č. Budějovice
|
||||
24.03.1945
24.03.1945
Bře 24 celý den
24. března 1945 na českobudějovické nádraží zaútočily letadla B- 24 Liberator ze 49. bombardovací perutě. Každý letoun nesl 36- 40 pum a 100 liber. Ostatní perutě ...
|
28.03.1966
28.03.1966
Bře 28 celý den
28. března 1966 Českobudějovické lokomotivní depo se rozloučilo s nejstarší zde jezdící lokomotivou vyrobenou v roce 1895, která byla odeslána do Prahy za účelem vystavení ...
|
30.03.2019
30.03.2019
Bře 30 – Bře 31 celý den
![]() 30. března 2019 ukončena dopravní služba na Hr. Mezno na trati 220, mezi Sudoměřicemi u Tábora a Střezimíří. Budova hradla a sousedící obytná budova, byly ...
|
||||
31.03.1988
05:22
31.03.1988
Bře 31 @ 05:22
31. března 1988 v druhé traťové koleji mezi železničními stanicemi Praha Hostivař – Praha Vršovice osob. nádraží EMOs 9114 najel na konec vlaku EPn 68522, ...
|