Konec roku 2014 je zkrátka ve znamení dokončených železničních staveb a železniční zastávka Praha-Kačerov tak bude další, se kterou se na našem webu v nejbližší době rozloučíme. Pojďme se tedy společně podívat na stavbu těsně před dokončením (zahájení provozu se očekává v neděli 14.12.2014).
Podrobnější teoretické informace o stavbě naleznete v souhrnném článku
Místo mapky opět fotografie:
A pro srovnání aktuální pohled na stejné místo:
Žel. svršek a spodek
Dokončeno.
Nástupiště
Dokončeno, probíhá jen nátěr bezpečnostního pruhu.
Přístřešek pro cestující
Dokončeno, drobné práce probíhají na elektrorozvaděči.
Přístupový chodník k podchodu do metra
Dokončeno.
Přístupové schodiště k podchodu do metra
Dokončeno. Pozice je nakonec jiná, než předpokládal náčrtek výše, schodiště navazuje na čelo nástupiště, které je nakonec asi o jednu bránu TV dále od Krče.
Přístupový chodník dále na ulici Michelskou
Dokončený, oproti předpokladům se cestou k Michelské ulici ještě jednou zalomí na mezipodestě.
Napojení do podchodu
Prostup do podchodu je dokončován.
Následuje fotogalerie ze dne 10.12.2014
Zdroj: Vlastní pozorování
K této fotografii:
To asi kyslík nebude. Tipnul bych si propanbutan napájející hořák. A elektrocentrála pohání ventilátor, který žene teplý vzduch od hořáku tím tunelem přes barvu.
No, kyslík jsem vydedukoval z barvy hrdla té lahve (modrá), ale tvoje varianta dává rozhodně víc smysl než ta moje. I když, mít elektriku z centrály, potřeboval bych ještě hořák? Nestačil by mi prostě „velký fén“ (vysoušeč)? Nebylo by to bezpečnější? A co na to Jan Tleskač?