
Stavba pokročila do druhé etapy. Podíváme se na to, co se změnilo během té první, mírně nastíníme, co by mohlo být předmětem té další (bohužel to nemůžeme konstatovat s jistotou, nemaje k dispozici aktualizovanou etapizaci). Ukazuje se, že tato stavba bude jak textově, tak fotograficky dosti nevděčná, přesto považujeme za otázku stavovské cti o průběhu informovat 🙂
Podrobnější informace naleznete v úvodním článku
Rekonstrukce byla zahájena opravou sloupů na třetím nástupišti, došlo k jejich otryskání, byl nanesen nových nátěr přibližně do výšky trakčního vedení. Ze stavenišť bylo zatím zřízeno jen ZS3 (u Italské ulice). Práce na první etapě byly dokončeny cca 5.4.2015

V rámci druhé etapy bude uzavřena východní část IV. nástupiště, a to přibližně v délce haly, s mírným přesahem kvůli přístřeškům. Vyloučeny budou koleje 20 a 22, a to včetně trakce (TV již bylo sneseno). Naopak 14.SK zůstane v provozu a tedy západní část IV. nástupiště bude i nadále sloužit cestujícím. K prováděným pracem: Nepochybně dojde k opravě sloupů na IV. nástupišti. Podle původního dvanáctietapového projektu tím měla druhá etapa končit, podle všeho ale proběhnou i některé části původní čtvrté etapy, tj. práce na podélné fasádě a snesení přístřešků.
Následuje velmi stručná fotogalerie:
Zdroj: Vlastní pozorování.
Zde je slibovaný první příspěvek z Prahy, a tentokrát žádný apríl. Druhý příspěvek bude… překvapení.