Generelní projekt spojovací dráhy z Votic do Humpolce, trati Votice - Košetice; situace stanice Votice spojovací dráha z roku 1920. Tato železniční stanice by se v případě realizace původní varianty dnes nalézala v prostoru mezi rybníkem Rákosník a dnešní Klášterní ul. (zdroj: NA Praha)
Z Votic, resp. z Olbramovic místní dráhou do Košetic, a odtud dále do Pelhřimova, Humpolce či dnes zatopených Dolních Kralovic a Žďáru nad Sázavou. S variantním řešením přes Neustupov a vlečkou do zlatodolu v Roudném …
… bychom dnes jezdili vlaky, kdyby se realizovala celá tato síť místních drah, neřku-li posléze dráhy hlavní, dvoukolejné, z Plzně do Brna právě tudy, přes oblast z hlediska železnice dopravně chudou.
(zatím jen taková malá ochutnávka)
Generelní projekt spojovací dráhy z Votic do Humpolce, trati Votice – Košetice; speciální mapa 1:75000 z roku 1920 (zdroj: NA Praha)Generelní projekt spojovací dráhy z Votic do Humpolce, trati Votice – Košetice; povšechný podélný profil z roku 1920 (zdroj: NA Praha)Generelní projekt spojovací dráhy z Votic do Humpolce, trati Votice – Košetice; situace stanice Votice město z roku 1920 (zdroj: NA Praha)
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.