Aktualizováno
Díky kontejnerovému překladišti METRANS v Praze-Uhříněvsi se v této stanici můžeme setkat i s lokomotivami, které na našich kolejích běžně nejezdí. Jednou z nich je Voith Maxima 30CC.
Petr Šimral, jednatel firmy RAILTRANSPORT, k této lokomotivě v komentáři k původnímu, nepřesnému článku, uvedl: „Lokomotiva se jmenuje Legios General (známá spíše pod názvem Voith Maxima), do Uhříněvse jí strojově přivezl předevčírem dopravce RAILTRANSPORT, u kterého je lokomotiva nyní v nájmu z Loun.“
__________________________________
Pojďme si krátce lokomotivu Voith Maxima 30CC představit údaji z MASHPEDIA :
délka: 23,20m
hmotnost: 126 – 135t
palivo: diesel
palivová nádrž: 9.800 l
typ motoru: ABC 12VDZC
převodovka: Voith LS 640 reU2 („Turbosplit“)
nejvyšší rychlost: 120 km/h (160 km/h, na přání)
výkon: 2.750 kW
tažná síla: 408 – 519 kN
brzdy: Elektro-pneumatické a Hydro-dynamické
bezpečnostní systémy: PZB, ATB, TBL a další
max.hmotnost vlaku: 2.500 t
_______________________________________
Zdroj: MASHPEDIA, Petr Šimral (RAILTRANSPORT)
____________________________________________________________________________________________