V tomto příspěvku máme možnost se podívat, jak pokročila stavba koridoru mezi Říčany a Světicemi ke dni 30.března 2007 fotoaparátem Mirko, jemuž děkuji za souhlas s uveřejněním fotografií a komentář.
Začneme třemi nostalgickými fotografiemi z archivu autora, jež byly pořízeny v lednu 2006. Na první vidíme St.2 a na druhé St.1 v Říčanech. Mechanická návěstidla již spořádala teplota vysoké pece i to vjezdové od Strančic (L) z třetího snímku. Můžeme jen vzpomínat, jak nám mávala a jak se rozvěšovala, při náhlých změnách venkovních teplot směrem nahoru…
A pokračujeme fotoreportáží úseku Světice – Říčany z 30.3.2007. I na těchto fotografiích vidíme místa, která se do dneška již také většinou změnila:
zastávka Světice, km 161,3 směrem k Říčanům. Bagr odstraňuje čerstvě vytrhané lože
buňka budoucího přejezdu v km 161,724 a budoucí oddílové návěstidlo autobloku 2-1617
PKS (pokladač kolejových polí) firmy GJV Praha v km 161,8 (pohled směr Říčany)
propustek v km 162,372
pohled od km 162,550 k Říčanům, s Př2L v km 162,601
Hektor 720.509-9 dopravce Posázavský Pacifik popojíždí v km 162,7 s právě vytrhanými kolejovými poli firmou GJW, bagr MHS2 upravuje přístup na vyloučenou 1.TK. Pohled směr Světice.
pohled od km 163.0 s vlakem od Prahy
pohled od km 163.1 k Říčanům
budoucí oddílové návěstidlo autobloku 2-1632 v km cca 163,1 a izolované styky se stykovými transformátory
vjezdové návěstidlo do Říčan 2L v km 163.338 s krásnou protihlukovou stěnou
…a tady jsou ty hnusné prefabrikáty pro hnusnou protihlukovou stěnu složené (km 163,4)
pohled z trati na Říčany. Takové výhledy nám pomalu mizí zásluhou PHS
přejezd AŽD 71 v km 163,593 protínající ulici Olivovu
úsek tratě od přejezdu v km 163,593 do km 163,955
nový izolovaný styk v km 163,680
již hotová opěrná zeď v km 163,700 – 163,955 s hotovou 2.kolejí (vpravo) a původní 1.traťovou kolejí. Vpředu je budoucí výhybka č.1 a v pozadí výhybka č.4.
nadjezd přes trať v km 163,955 s osobním vlakem do Prahy. V těchto místech stávalo mechanické návěstidlo z třetího snímku tohoto článku
záhlaví (budoucí zhlaví) žst.Říčany, od km 164,000 mezi nadjezdem přes trať (ulice 5.května) a podjezdem (ul.Smiřických)
výstavba nového podjezdu pod tratí v km 164,120, ulice Smiřických
původní strančické zhlaví (obvod býv.St.1) s výhybkami 1 až 6 s provizorními seřaďovacími návěstidly Se5, Se6. Výhybky 1 a 2 jsou v km 164,203.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.