S mírným zpožděním přináším prosincový pohled na stavbu „Modernizace železniční trati Rokycany-Plzeň“.
15.12.2014 po poledni se po půl roce vrátila do provozu kompletně modernizovaná 2. TK Rokycany – Ejpovice.
Téměř dokončená zastávka Klabava také kopletně funguje (obě nástupiště, podchod).
V Ejpovicích byla zprovozněna nově vybudovaná 4. SK a ostrovní nástupiště, 2. SK zatím zůstane nevyužita.
Funguje podchod, výtah, „pragotrony“, dokonce i hlášení rozhlasu.
V pátek 19.12. byla ukončena výluka zab zař (autobloku 2. TK).
Co zbývá dokončit…
Osadit cca 50 panelů PHS + v Ejpovicích u podchodu asi 5 sloupků.
Hodně práce je ještě kolem trati, podle počasí se bude pokračovat zřejmě až koncem ledna.
U některých propustků chybí dokončit žlaby, vyčistit stezky, chodník na Klabavě, aj.
Výhled na rok 2015
Probíhá montáž štítu TBM. Koncem ledna snad dojde k zahájení ražby.
Objekt Újezd: po zabetonování ztužujícího věnce převrtávaných pilot bude zahájeno hloubení šachty.
V lednu a únoru betonáž základů v úseku Doubravka – Plzeň.
Pokračování prací na mostě Úslava.
3. března zahájení výluky 1. TK Chrást – Ejpovice – Rokycany
-vložení výhybky č. 8 a č. 1
-úprava esíčka v 1. TK z Chrástu na 80 km/h
16. března zprovoznění 1. TK z Chrástu přes výhybku č.8 a 7 do 2. SK v Ejpovicích
tzn. významné zkrácení jednokolejného úseku a tím negativního vlivu na provoz.
3. června zprovoznění kompletně zmodernizované 1. TK Ejpovic – Rokycany
tzn. dokončené zbylé 3 úseky, propustky, odvodnění.
Následovat bude modernizace jedné TK Doubravka – Plzeň.
V roce 2015 by měly být zahájeny již více viditelné práce u portálu Doubravka.
Foto a video
A teď už od textu k obrázkům, které zachycují stav den před ukončením výluky 2. TK… Kompletní galerii obsahující přes 600 fotek najdete na ttnz.cz.
Rokycany – Klabava – Ejpovice
Ejpovice
Ejpovice – Kyšice – Újezd – Doubravka – Plzeň