Pendolino jelo na trati 220 jako zvláštní rychlík IC 11061/11060 František Křižík

 

22.června 2013 jsme mohli na trati z Prahy do Českých Budějovic a zpět potkat soupravu, která tady normálně nejezdí. V rámci oslav 110 let Tábor – Bechyně byl pro veřejnost vypraven zvláštní rychlík IC 11061/11060 vedený soupravou Pendolino 680.003

Pendolino na trati 220/221   (8)

Vlak jel maximální traťovou rychlostí, která je určena pro vlaky s naklápěcí skříní. To znamená až 160 km/h.

Fotografie z jízdy těchto vlaků jsou zařazeny do galerie, pod fotogalerií jsou tři videa – Čápův dvůr, Sezimovo Ústí, Mezno.

Děkuji všem, kteří fotografie a videa pořídili a souhlasili s jejich uveřejněním.

[nggallery id=23 template=dop-thumbnail-gallery]

 


 


 

 

ODKAZ
Konec elektromechaniky v Dobříši
Upozorni mě
Upozornit na
guest
5 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Jakub Svoboda
24.6.2013 23:56

Praha – Tábor:
Pendolino 78 minut, Vmax=150 km/h (reálná použitá)
Rychlík 100 minut, Vmax=140/120 km/h

Víc nemohu sloužit.

tarten
tarten
Reakce na  Jakub Svoboda
1.7.2013 09:45

Co znamená ten údaj o rychlíku? Nějaké reálné pozorování?

Podle letošního JŘ má ten rychlík Tábor – Pha hl.n. 92/95 minut, podle návrhu příštího má 92/86 min.

pje
pje
24.6.2013 15:34

Hmm, o tom, jaký byl čas jízdy při využití Vmax vert nic? Tyhle propagační jiísdy doprovázené propagačními titulky a texty pod nimi jsou informačně vyprázdněné…

tarten
tarten
Reakce na  mirekk
1.7.2013 09:50

No, z jedné jízdy pendolina se toho asi opravdu moc vysoudit nedá, když o tom víme jen že nejelo na své maximum a že jelo jen o asi 8 minut rychleji než návrh na rychlík v příštím roce, což se zřejmě schová do vaty a rychlíkového zastavování.