Stavební úřad v Českých Budějovicích vydal územní rozhodnutí (rozhodnutí o umístění stavby) pro pokračování výstavby 4. železničního koridoru, pro úsek Nemanice – Ševětín.
Text rozhodnutí ve formátu PDF stáhnete zde>>
Jak bude nový úsek trati po modernizaci, v tomto případě více než o modernizaci jde o novostavbu, vypadat, si můžete prohlédnout ve vizualizaci.
Trasa 1koleje pro osobní dopravu souběžně s dálnici a stará trať pro nákladní je ekonomicka jen kdo rozhodně ?Nová vláda? nebo betonové loby?
Snad pan Tok po volbách rozhodne pro 1koleje s dálnici a usetsi miliardy na dalnice
Nerozumím – ještě nedávno tu byl příspěvek o tom, že varianta „C“ je moc drahá a že stát hledá levnější řešení.
Takže to nakonec se to zaplatí i když to ekonomicky nevychází?
Ono stavět tunely je dražší, ale nakonec to vyjde levněji, protože se nemusí vykupovat spekulativně drahé pozemky, stavět phs, stavět mosty, nadjezdy, podjezdy, přejezdy, přeložky další komunikací a infrastruktury…
A není ta příprava dvoukolejná? Čili stavební řízení běží na rozjetý modernizační projekt (nově vydané ÚR) a mezitím se řeší, co s výsledky nové studie proveditelnosti? Zjevně se v tomto případě nejednalo o studii proveditelnosti, která se zpracovává úplně na začátku projektové přípravy, ale možná spíše v souvislosti s podmínkami dotace z OPD 2, nebo CEFu…
No studie proveditelnosti se už IMO dělala dřív – a to s negativním výsledkem. Takže se to asi buď postaví bez dotací z Unie, nebo se to nepostaví vůbec/jinak