Stavba koridoru mezi Táborem a Sudoměřicemi prochází zimní přestávkou, a proto je vhodné zrekapitulovat, co se prozatím v tomto úseku událo.
Ve směru od Tábora byla až na konec bývalé výhybny Čekanice položena nová 2. kolej, kde se plynule napojuje na původní trať. Těsně za mostem přes táborský obchvat byla vložena nová výhybka pro napojení ražické trati do 1. koleje, 1. kolej za touto výhybkou však končí – až na konec bývalé výhybny Čekanice byla vytrhána a bylo zahájeno odtěžování štěrkového lože. Za bývalou výhybnou Čekanice už vede trať v původní stopě, místy však v loňském roce začala příprava tělesa budoucí 1. TK.
Hradlo Stoklasná Lhota bylo zrušeno, příslušná návěstidla byla zneplatněna. Těsně před vjezdem do Chotovin se rýsuje nová poloha trati tak, aby byl zvětšen poloměr oblouku u vjezdu. Za Chotovinami povede trať až do Sudoměřic v nové stopě a této části stavby věnoval reportáž SimyV (více čtěte zde) koncem listopadu.
Dodejme snad jen, že silnice II/603 mezi Chotovinami a Sudoměřicemi byla od té doby opět zprovozněna.
Diky za web i fotky. Jezdim Praha – Veseli nL 2x tydne a moc mne zajimalo, jak to tam vypada z pohledu strojvedouciho. Diky take za videa na YT. Bylo by fajn se nekdy projet masinou;)
Díky za foto! Jinak portál tunelu není na 5.fotce od konce vlevo, ale vpravo 😉
Koudy, díky. Opraveno