Stavba Nemanice – Ševětín: územní rozhodnutí a vizualizace

Zákres do mapy. | Zdroj: videoprezentace úseku SŽDC

Stavební úřad v Českých Budějovicích vydal územní rozhodnutí (rozhodnutí o umístění stavby) pro pokračování výstavby 4. železničního koridoru, pro úsek Nemanice – Ševětín.

Text rozhodnutí ve formátu PDF stáhnete zde>>

Jak bude nový úsek trati po modernizaci, v tomto případě více než o modernizaci jde o novostavbu, vypadat, si můžete prohlédnout ve vizualizaci.

Čtěte také  Plány obnovy železničních tratí a zařízení SŽDC v ČR pro roky 2014 - 2020

 

5 komentářů

  1. Nerozumím – ještě nedávno tu byl příspěvek o tom, že varianta „C“ je moc drahá a že stát hledá levnější řešení.
    Takže to nakonec se to zaplatí i když to ekonomicky nevychází?

    • Ono stavět tunely je dražší, ale nakonec to vyjde levněji, protože se nemusí vykupovat spekulativně drahé pozemky, stavět phs, stavět mosty, nadjezdy, podjezdy, přejezdy, přeložky další komunikací a infrastruktury…

    • A není ta příprava dvoukolejná? Čili stavební řízení běží na rozjetý modernizační projekt (nově vydané ÚR) a mezitím se řeší, co s výsledky nové studie proveditelnosti? Zjevně se v tomto případě nejednalo o studii proveditelnosti, která se zpracovává úplně na začátku projektové přípravy, ale možná spíše v souvislosti s podmínkami dotace z OPD 2, nebo CEFu…

      • No studie proveditelnosti se už IMO dělala dřív – a to s negativním výsledkem. Takže se to asi buď postaví bez dotací z Unie, nebo se to nepostaví vůbec/jinak

  2. Trasa 1koleje pro osobní dopravu souběžně s dálnici a stará trať pro nákladní je ekonomicka jen kdo rozhodně ?Nová vláda? nebo betonové loby?

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*