Tak tady máme další postup stavby, tentokrát první z Bystřice u Benešova. Přemýšlel jsem nad jiným nadpisem: Postup likvidace Bystřice, ale necháme to takto. Co se bude v Bystřici dít, jsem již psal dříve, dnes se krátce podíváme, co se událo od včera, kdy začala nepřetržitá výluka a také jsem slíbil fotogalerii z prostor jinak veřejnosti nepřístupných. Takže dnes budou fotogalerie dvě.
V bodech se podívejme na dění v Bystřici:
- Včera ihned po zahájení výluky bylo vypnuto zabezpečovací zařízení na obou stavědlech a v dopravní kanceláři a začala jeho postupná demontáž
- Jsou snesena odjezdová návěstidla a všechny ostatní prvky zabezpečovacího zařízení z kolejiště – přestavníky, závorníky, výkolejky
- Nad všemi staničními kolejemi bylo včera a dnes snášeno trakční vedení
- Asi polovina bran trakčního vedení je demontována a odvezena
- Nad 5.staniční kolejí je postupně zavěšováno trakční vedení
- 3.staniční kolej vytržena a odvezena do Benešova
- V kontejneru s provizorním zabezpečovacím zařízením probíhá zapojování technologie na novou konfiguraci zabezpečení Odbočky Bystřice
- Pokračují přípravné práce pro rekonstrukci silničního podjezdu
Jen krátce z Tomic: tady je vytržena a odvezena 3.kolej a kolej 3a (kusá na bystřickém zhlaví), trakční vedení již bylo sneseno dříve.
Z Bystřice do Benešova dvoukoleně asi ne, dokud se nezruší výhybky, přes něž má po doposud prázdném tělese vést nová kolej. Kdy bude ta nová kolej?
Z Bystřice do Benešova se bude dvoukolejně jezdit od 14.5. V Bystřici to stále umožňuje provizorní výhybka 10X, která je ovládaná z JOP Bystřice
Díky za pěknou reportáž z Bystřice. Stavědlo 1 mi bude scházet, bylo vždycky plné kytek a krásně upravené. Inu letos už tam kytky nepokvetou….
Děkuji Robe.
Na jedničce i letos rostlinky jsou, ale zanedlouho vezmou za své. Jedna signalistka je tam 30 let… Asi divný pocit
Díky za reportáž. Vjezd od Tomic v odbočce zůstane, jak je?
Zůstane. Až do 29.8., kdy bude zprovozněna 1.TK z Olbramovic, všemi tunely, až k napojení na 1.TK z Bystřice do Benešova