Jakub Svoboda 11. června prošel úsek z Chotovin do Sudoměřic (včetně) a fotografie poslal ke zveřejnění.
Protože je snímků hodně, úsek je dlouhý a na celém se pracuje, z fotek vznikly dvě fotogalerie. A jsou mezi nimi zařazeny tři, na kterých je zachyceno snášení mechanického dvouramenného návěstidla od Chotovin (jejich autorem není Jakub) – jsou pořízeny mobilem, omluvte sníženou kvalitu. Ale jako památka na poslední chvíle posledních dvouramenných návěstidel na této trati naprosto vyhovující.
Jakubovi i autorovi zmíněných snímků děkuji.
Chotoviny + traťový úsek do Sudoměřic 11. června 2015
Včera jsem přes Sudoměřice jel a pokud jsem z rychlíku dobře viděl, stavědlo 2 stále stojí, nemá vybouraná okna, ale je vyklizené. Je vybetonován základ pro kontejner nového zab. zařízení (asi).
Na snímku 23 – tady se napojí nový úsek s mostem na starou trať a teprve pak se začne kopat zářez v přímém směru? Trochu se divím, že to už není vykopané rovnou..
Díky – opět skvělé fotky.
Viktore, v době pořizování snímku byla zahájena „silniční výluka“ mostu přes železniční trať, který mám za zády. Ten bude odstraněn a vyhlouben zářez. Následně se v srpnu během nepřetržité výluky dostaví i zbývající úsek nové tratě v místě křížení se starou.
Já díky za díky, jsem rád, že se líbí.
Možná se ptám hloupě, ale jaký bude význam výhybky na začátku přeložky u Chotovin (obr. 4 a 5 v 1. galerii)? Podle fotek je dokonce na dřevěných pražcích.
Je to jen provizorní výhybka, přes níž bude umožněna pokládka nové koleje. Bez ní by se nedalo na nový úsek vjet a kolej položit, štěrkovat, podbít…
Poté bude snesena a nahrazena kolejovým polem.