Nepřetržitá výluka části Os a Sp vlaků 14.5. – 18.8.2012

Výhybna Tomice a železniční stanice Bystřice u Benešova byly zrušeny a převedeny na zastávku a odbočku. V úseku Olbramovice – Benešov u Prahy tak dočasně vznikl dlouhý jednokolejný úsek bez možnosti křižování vlaků, proto bylo přistoupeno k nahrazení některých Os a Sp vlaků náhradní autobusovou dopravou a to
nepřetržitě od 14.5. (16.00h) do 18.8. (8.45h) 2012
Toto opatření se týká jen některých Os a Sp vlaků, R jedou bez omezení !!!
Výlukový jízdní řád Os a Sp vlaků zde

Vzápětí však ihned od 18.8. na tuto výluku naváže další nepřetržitá a to veškeré drážní dopravy a to až do 29.8.2012.
Po této výluce se již bude jezdit jednokolejně po nové trati z Olbramovic až do Bystřice zbývajícími tunely (Zahradnice, Tomice I. a II.). Původní těleso trati bude tak po 140-ti letech opuštěno.

ODKAZ
ÚOHS schválil plán výluk na železnici na rok 2025 s výjimkou tří úseků
Upozorni mě
Upozornit na
guest
2 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Petr Ježek
Petr Ježek
5.6.2012 14:38

Tak znalí věci se zde jaksi nevyskytují. Podle mne s ohledem na průběh stavebních prací bude úplná výluka dříve a povede k obnovení provozu v dvoukolejném profilu již v průběhu srpna. Klíčové betonáže a zpevňovací práce na spodku jsou nejvýše na dva měsíce, tedy do konce července, a to i s technologickou rezervou. Dráteníci na tuhnoucí beton jaksi čekat nemusí a kladči kolejí stíhají přeložit křížení za noc…

Petr Ježek
Petr Ježek
10.5.2012 22:36

Vždyť se kladou dvě koleje mezi Olbramovicemi a Bystřicí, proč tedy jen po jedné, když to půjde i z Votic do Olbramovic? To se na tomto koridoru neumí zprovoznit najednou dvojkolejnost jako jinde? Připomínám, že opruz s viaduktem v Olbramovicích vedoucí k dočasné jednokolejnosti chápu, na novostavbách a po totálnách výlukách to ale nechápu. Doufám, že mi někdo znalý situace odpoví…