Dva roky příprav jednotlivých stupňů dokumentací jsou za námi a dva a půl roku výstavby podle vytvořené projektové dokumentace je před námi. Výsledkem projekční práce uplynulých dvou let bylo vyhotovení „Studie“ a „Záměru projektu“, následovala „Dokumentace pro územní rozhodnutí, Dokumentace pro stavební povolení“ a jako poslední během prázdninového období byla odevzdaná „Dokumentace pro provedení stavby“ (nebo také „Dokumentace pro výběr zhotovitele či Tendrová dokumentace“).
Údaje o stavbě
- Generální projektant: SUDOP PRAHA a. s.
- Spolupráce: Ateliér Soukup Opl Švehla s. r. o.
- HIP (manažer projektu): Jaroslav Soumar
- Odpovědný projektant SO výpravní budovy: Ing. arch. Jiří Mašek
- Investor: Správa železnic, státní organizace, Stavební správa západ
- Předpokládaná cena stavby: 721,325 mil Kč bez DPH dle schváleného záměru projektu (čerpáno ze Státního fondu dopravní infrastruktury)
Několik čísel k projektu:
- Zastavěná plocha objektu: 4 990 m2
- Celková užitná plocha objektu: 9 472 m2
- Obestavěný prostor objektu: 68 126 m3
- Přes 60 projektantů a průzkumníků, 4 mnohdy vydřené smluvní dodatky. Prozatím 7 000 e‑mailů ve schránce HIPa. Zatím 1,75 m vysoký sloupec papírové dokumentace (počítáno dohromady 1 paré všech stupňů; z toho 1 metr tvoří PDPS) – další 1 metr lze očekávat v DSPS.
Další informace v tomto článku
Nemohu si pomoc. Je to asi zvyk. Nadrazi moc dobre znam. Chybi mi hneda barva na plastiky fasady.
A co vitrazova okna? Zustanou?
Pěkně odfláknutý,jako by to nemohli zrekonstruovat,podle původní výzdoby,ten štít byl nejhezčí na tom nádraží.