Po čase se mi podařilo vyrazit na stavbu „Modernizace železniční trati Rokycany-Plzeň“, ale hlavně udělat z fotek výběr…
Času bylo málo a proto z prvního úseku (Rokycany Ejpovice) jen pár fotek od silnice. Od odbočení z původní stopy už jsem šel pěšky, tak je fotek víc.
Všechny rekonstruované propustky jsou téměř hotové, také ejpovická dvouklenba už se rýsuje. Plně běží zemní práce a budování konstrukčních vrstev železničního spodku. Budují se protihlukovky. V Klabavě se po stavbě hluboké kanalizace pustili i do podchodu. V Ejpovicích je téměř dokončena hrubá stavba podchodu.
Most na přeložce silnice II/180 má vybetonované opěry, pracuje se na bednění mostovky.
V předportálí je položen první úsek asfaltu pro přístup k portálu a několik patek pro TV. Jsou zabetonované první patky pro podpěry na výsypce rubaniny. Hloubení jámy u portálové stěny je cca na dolní úrovni ražby tunelů.
Celkově panuje na stavbě slušné tempo. Na konci října by měla začít pokládka prvních výhybek v Ejpovicích a v půli prosince obnovení provozu na 2. traťové koleji.
Na sv. Barboru je v plánu křest štítu, zahájení ražby cca na přelomu roku.
V neděli jsem ještě na skok nahlédnul do Plzně, kde pod mostem přes Úslavu začaly práce na kanalizaci a přeložce horkovodu. Také jsem nakoukl na sousední stavbu v uzlu Plzeň.
Před týdnem projel stavbu rychlikem Martin Flohr, slovní popis najdete v komentářích pod jeho článkem.
A teď konečně výběr fotek, více jich najdete v galerii na ttnz.cz.
Rokycany – Plzeň
Plzeň
Miniaktualizace – stav 18.10.2014:
*
(Vyjíždíme z Rokycan, sledujeme vpravo 2.TK)
*
Na plzeňském předměstí dokončování PHS, odvodnění dokončené, položena konstrukční vrstva. První propustek dokončený, zasypaný. Ten u nadjezdu II/605 zasypaný jen zčásti.
*
Mezi nadjezdem silnice II/605 a mostem dálnice D5 jsou již složeny hromady štěrku naznačující brzké budování štěrkového lože, před mostem D5 již opět jen konstrukční vrstva.
*
Pod mostem D5 odkrytý propustek, v zářezu Klabava rozhrnutý štěrk. Za zářezem jen upravená zemní pláň, probíhá budování PHS před obcí Klabava.
*
Nástupiště zastávky Klabava skoro celé zasypané.
*
Za zastávkou pokračuje uválcovaná konstrukční vrstva a vpravo pokračují PHS téměř až k vysokému propustku (na konci přímé).
*
V úseku protisměrných oblouků před Ejpovicemi je na konstrukční vrstvě rozhrnutý štěrk, za oblouky zůstává opět jen uválcovaná konstrukční vrstva.
*
Most přes Ejpovický potok a ulici Hlavní se zdá být z pohledu spodní stavby dokončený, stačí zasypat prostor za křídly a nad oblouky mostu.
*
Samotná stanice nevykazuje zásadní změny, probíhá výstavba odvodnění a podchodu.
*
V prostoru budoucího odbočení na novou tunelovou trasu taktéž probíhá budování odvodnění.
paráda – jako vždy super článek – díky moc vypadá to fakt dobře..