Stavbaři se rozhodli pro změnu technologie montáže ocelové konstrukce železničního mostu přeložky trati mezi železničními stanicemi Chotoviny a Sudoměřice u Tábora. Nově se most nebude montovat na náspu přeložky a nebude provedeno jeho vysunutí nad těleso dálnice. Tím se ruší podle původního projektu zamýšlená desetidenní úplná uzavírka dálnice D3, předběžně již vyjednaná u Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) a tudíž i dočasné převedení dopravy na starou silnici I/3. Montáž ocelové konstrukce mostu se bude nově provádět postupně a to vždy při vyloučení některých jízdních pruhů dálnice. Toto omezení dopravy potrvá od června do září tohoto roku. K úplnému zastavení dopravy na D3 dojde podle nového plánu jen několikrát a to pouze v nočních hodinách. V současné době je již částečné omezení dopravy na dálnici realizováno a je zde prováděna montáž podpůrných nosných konstrukcí (PIŽMO).
Současný stav uzavírek na dálnici D3 (od 1.6. do 30.7.2014):
- mezi km 68,4 – 70,1 ve směru České Budějovice (úplná uzavírka levého jízdního pásu, obousměrný provoz jedním jízdním pruhem)
- mezi km 70,1 – 68,7 ve směru Benešov u Prahy (uzavírka levého jízdního pásu, provoz veden v protisměrném pásu jedním jízdním pruhem)
Zdroj: SŽDC, OHL ŽS, K-report.net, Dopravní info.cz