V pondělí 31. srpna 2020 byl Správou železnic, státní organizací oznámen vítěz výběrového řízení na opravu výpravní budovy železniční stanice Sedlčany.
Zakázku za 20,456.211,- Kč (vč. DPH) získala litoměřická firma Chládek & Tintěra, konkrétně její havlíčkobrodská část. Lhůta pro dokončení díla činí celkem 107 dní od zahájení stavebních prací. Datum zahájení prací je shodný s datem podepsání smlouvy, tj. 31.8.2020. Práce by tedy měly být ukončeny v čase adventním, do 15.12.2020. Na opravě budovy se kromě vítěze tendru budou spolupodílet firmy Pavel Šulc ze Žitenic a S-B s.r.o. ze Sedlčan.
Detailní popis rekonstrukce budovy byl popsán v minulém článku.
dneska ráno tym před budovou stál hlouček lidí s vestama – Chládek & Tintěra,
tak asi se už začne něco dít
čet a o tomhle hnusu tam nic nebylo tak proto se ptám, co je na to divnýho ??
takže tuhle ostudu tam nechaj, no to bude paráda!
Opravu budovy financuje správce infrastruktury SŽ (už bez DC), s.o., skladiště je v „majetku“ ČD a.s. Opravdu stěží bude SŽ(DC) bourat či opravovat cizí majetek, to je snad logické.
Proč nedošlo k přepisu všeho nemovitého majetku od ČD k SŽDC, nebo proč kdy vůbec byl tento majetek při rozdělení unitárních drah ČD s.o. na správce infrastruktury SŽDC s.o. a dopravce ČD a.s. v r. 2003 připsán právě dopravci ČD a.s., to je zase jiný dlouhý příběh.
A obávám se, že zde nikdo ze skladiště hospodu, jako jistý Tomáš Hanák v Nižboru, opravdu dělat nebude, už proto, že nyní je zavřená i ta, co u nádraží je.
SŽ(DC) mezitím zbořilo skladiště v Kosově Hoře a nechává tam vesele chátrat nádražní budovu, v níž třeba stále (kupodivu) ještě bivakuje místní Junák. O to, proč tomu tak je, bych se – a nic ve zlém – zajímal rozhodně více, než o stav skladiště v Sedlčanech, které tak ničemu celkem nepřekáží. Kromě toho ho podpálil před lety jeden z bývalých nájemníků, pokud mne paměť neklame.
Zbourá se i to odporné vyhořelé skladiště??
Četl jste ten článek? Je tam něco o skladišti? Tak vidíte. Skladiště je sice též majetek státu, ale ve správě jiného správce a to Českých drah. Budovu má na starosti Správa železnic (dříve SŽDC).