Před měsícem jsme se podívali v souhrnném článku na tři zastávky, jejichž výstavba byla v roce 2014 zahájena. Zbývající dvě sledujeme v rámci jejich „mateřských“ staveb, dnes se podíváme na „sirotka“, který do žádné koridorové stavby nepatří, na budovanou železniční zastávku Praha Kačerov.
Pokud jde o základní údaje o stavbě, vše je uvedeno ve výše citovaném článku, opakování by bylo jen nošením pražců na nádraží 🙂 Vzhledem k tomu a k rozsahu stavby tak tento článek zároveň aspiruje na nejkratší příspěvek tohoto webu. Jaká je tedy současná situace:
Žel. svršek a spodek
Soudě podle čerstvé geotextilie a výkopu mezi kolejemi proběhla nebo probíhá blíže nespecifikovaná práce na odvodnění – nejspíš zřízení nového trativodu.
Nástupiště
Budování nástupiště nezačalo ani v náznaku. Řekněme si tedy alespoň několik zajímavostí: Jednak, stožáry TV v oblasti nástupiště (98, 100, 102) zůstanou na svých místech, jen dostanou nový fešácký nátěr a jejich základy budou nadbetonovány. Další zajímavostí bude LED osvětlení nástupišť. A poslední kuriozitou je postupná změna šířky nástupiště od 1 m až do 3 m. Toto není výsledek vědeckého výzkumu na téma přepravní proud ze soupravy směrem k výstupu, ale důsledek staršího sesuvu nad částí nástupiště. Aby nebylo do svahu zbytečně zasahováno, je v oblasti sesuvu (v délce cca 80 m) šířka nástupiště omezena na 1 – 2,5 m.
Přístupový chodník k podchodu do metra
Budování chodníku bylo zahájeno směrem od podchodu dolů, prozatím je nahrubo upraven terén do první podesty, kde je budována gabionová zídka.
Přístupové schodiště k podchodu do metra
Nic.
Přístupový chodník dále na ulici Michelskou
Ve svahu byl terén nahrubo upraven, zářez chodníku jasně naznačuje jeho budoucí vedení.
Napojení do podchodu
Nic.
Následuje fotogalerie ze dne 20.7.2014
Zdroj: Vlastní pozorování; Souhrnná technická zpráva, S-Engineering s.r.o.