Chtěl jsem tuto krátkou fotogalerii nějak okomentovat, ale ponechávám ji raději bez komentáře, ať si každý čtenář udělá úsudek sám.
Pro pořádek je potřeba též zmínit, že z kopání čehosi je čerstvá hromada hlíny vlevo dráhy i nedaleko durdického přejezdu u Heřmaniček (nebylo blíže zkoumáno, bez foto, kdo ví, nechť upřesní).
Dne 31.8.2017 Dautche Bahn slavnostně zahájila provoz na trati mezi městy Bamberg a Erfurt s povolenou maximální rychlostí dosahující 300 km/h. Trať Bamberg -Erfurt byla …
(aktualizace 10. a 11.2.2023) Ve dnech 20. a 21. února 2023 se z iniciativy ministra dopravy Martina Kupky uskuteční technické kolokvium k novému železničnímu mostu …
11. září 2022 ve 13 hodin skončila desetidenní výluka, po které byla zprovozněna nově vybudovaná přeložka tratě Soběslav – Doubí u Tábora. Stalo se tak po tříleté práci …
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Vždycky se divím, proč takhle hluboký zářez není přikryt jako tunel. Ekologové i houbaři by jásali….
existují i hlubší zářezy, viz Brno-Blansko, tam se docela divím proč není v některých úsecích alespoň jedna kolej „zastřešená“