Sudoměřice – Votice: stav před dokončením (2/2)

Rychlé "ESo" 362.052-3 v čele R 718 dne 1. dubna 2022 projíždí křížení staré a nové trati nad potokem Mastník mezi Heřmaničkami a Voticemi (foto: koridory.cz)

Je tu očekávaná druhá část fotoreportáže přeložky trati mezi Sudoměřicemi u Tábora a Voticemi před jejím dokončením v nepřetržité tříměsíční výluce, která bude zahájena v sobotu 2. dubna 2022 po sedmé hodině ranní.

Posledními pravidelnými vlaky osobní dopravy, které projedou po původním úseku Dráhy císaře Františka Josefa, budou v tento den EC 331 a IC 542.

Fotogalerie začíná tam, kde skončila minulá, tedy za novou zastávkou Střezimíř a provede nás až k Voticím, resp. do Nazdic přes železniční stanici Červený Újezd a zastávky Červený Újezd u Votic, Ješetice a Heřmaničky a několik křížení staré a nové trati.

Více netřeba dodávat, stav prací je patrný ze snímků. Snad jen, že výluka bude probíhat částečně i po 30. červnu 2022 a to až do konce prázdnin, měla by se však týkat pouze osobních vlaků, neboť souběžně s jednokolejným provozem mezi žst. Červený Újezd a Voticemi má probíhat výluka jedné traťové koleje mezi Olbramovicemi a Benešovem u Prahy. Zkrátka by se to tzv. nevyjezdilo.

Sudoměřice - Votice, březen 2022, 2/2

Pár hezkých fotek najdete i v článku na webu iDNES.cz
Reportáž Jana Beránka v Událostech ČT dne 1. dubna 2022 zde


 

ODKAZ
Stavba Soběslav - Doubí je ve finále, montuje se zabezpečovací zařízení
Upozorni mě
Upozornit na
guest
3 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
mirekk
Admin
2.4.2022 07:21

V 7:03 proběhlo poslední křižování vlaků v Ješeticích. Těch posledních vlaků, které jsou uvedeny v textu.
Je to zvláštní pocit. Pamatuju ještě mechaniku v Ješeticích, stavbu nové budovy, bourání staré, spouštění TESTu a dnes ten TEST bude vypnut. Stará elektromechanika ve Střezimíři, přestavba na TEST, konec stanice. Stejně tak tomu bylo v Bystřici – staré zařízení se SSSR návěstidly, vestavba nové reléovky do vestibulu, konec reléovky, konec stanice… Už jsem tady taky dost dlouho.

rob
rob
Reakce na  mirekk
3.4.2022 21:26

Mirku, popsal jsi to moc hezky…. Díky!!! Těch vzpomínek zůstane dost a dost!

simba
Autor
Reakce na  rob
6.4.2022 01:49

To ano, to popsal. A za vším je třeba vidět nelehkou práci lidí, dost často v nevyhovujících podmínkách (což platilo zejména pro hradláře a signalisty na této trati, kdy i v 21.století museli sloužit s lavorem, kanystrem na vodu, pitnou vodou v láhvi, latrínou a kamny na uhlí po boku či po ruce, jak kdo chce) a rovněž boj za každou korunu, každé zlepšení, jichž zejména v neprávem opomíjené části trati pod pražskou správou nikdy nebylo mnoho (stačí vzpomenout, v jakém stavu byla trať před modernizací, např. oproti jižní části).