Návrh železničního jízdního řádu 2022 pro období platnosti od 12. prosince 2021 do 10. prosince 2022 pro tratě, na kterých je provozovatelem dráhy Správa železnic, státní organizace.
Konečná verze železničního jízdního řádu 2022 pro období platnosti od 12. prosince 2021 do 10. prosince 2022 pro tratě, na kterých je provozovatelem dráhy Správa železnic, státní organizace.
Bojim se podivat ze zjistik ze vlaky mezi Prahou Taborem a Budehovicemi nezrychlily. 🙁 doufam ze jo ale bojim bojim.
Tak jsem si to precetl a prevlada zklamani. V podatate se jezdi hur nez v roce 2017. To je katastrofa. Tolik miliard. 🙁
To je ale samozřejmé. Na dvou místech probíhá stavba, Su-Vo je pomalá jizda kolem stavby. Takže se jezdí pomaleji než před začátkem stavby. Zrychlení bude až asi od GVD 2022/23 to už bude hotové Su-Vo. Ale osobáky, pokud budou dál jezdit Regíny nemaji jak zrychlit. Maximálně 4 minuty z Tábora do Benešova až odpadne křižování. Regína víc než 80 neudělá ani na nové trati
Jj vim ze se porad stavi ale stejne. Cekal jsem zrychleni uz ted, kdyz i vlaky v roce 2017 mely o kousek rychlejsi casy. 🙁 po dostavbe vrsovic jsem doufal ze se to trochu projevi a ono nic.
Tihle Mladí a neklidní 🙂
Tak mladej uplne nejsem a neklidnej taky ne. 🙂 Jen jsem doufal, ze vlaky proste zrychli na uroen odpovidajici 21. stoleti. Bohuzel neni zajem 🙁 tak snad o rok pozdeji to vyjde konecne
No vlaky jezdí pomaleji než by nyní mohly. Myslím že jedním z důvodů jsou zastaralé lokomotivy a vozy z dob NDR které nezvládají ani těch 160 km/hod, na místech kde je jezdit možné a to prý budou úseky ty co se staví i na 200..to jsem zvědavý jestli na jih bude jezdit pendolino které to jediné umožňuje.
Pendolino Bednarik rezolutne odmitl. Bohuzel pry CD planuje jen vlaky na 175 km v hod. Zacina z toho byt fraska. 🙁
Pendolino na, za drahé peníze, napřímené trati postrádá smysl.
a proto ho raději nechávají odstavené .V Praze, je vídávám jak bezpriozorně postávají na kolejích u Vršovic.
Ono by bylo potřeba říci, že toto zjednodušování je k ničemu. Vozy vyrobené v NDR v 80.letech 20.století zvládají díky podvozkům GP200 (Görlitz Praha 200 km/h) „stošedesátku“ naprosto s přehledem. Starší nikoliv (dnešní „A“/“B“ a jejich deriváty). Pro ty je i 140 už nebezpečná a mezi novodobými berlínskými zdmi příliš ticha nepřinášejí.
Tak doufejme, že navrhovaný stav pro trať 220 bude platit do zahájení zkušebního dvoukolejného provozu v úseku Sudoměřice u Tábora – Votice a poté (po 31.8.2022) bude updatován…
Nemyslím si, že by se grafikon měnil v průběhu platnosti. Jak by se řešily návazné vlaky? Navíc – stavba nekončí otevřením trati, ale až dokončení je daleko později.
Přesně tak. Ani v případě dokončení a zprovoznění jiných staveb se tak v průběhu jednoho GVD tento neměnil (vzpomeň na VoBen).
Rory2k: take v to doufam.nema vubec smysl na nic cekat. Vlaky musi zrychlit dojezdovou dobu aspon o 12 minut oproti navrhovanemu grafikonu.jinak mi to prijde jako vyhozene miliardy absolutne k nicemu.
klídek a tabáček, nikdo železničáře nehoní..jo osazení samovratů ve Štětkovicích na sedlčance taky žádný vliv – jízdní řád je stále stejný 🙂
Ony by měly mít na rychlost vlaků a jízdní dobu nějaký zásadní vliv? Safraporte. Olbramovicím by těch pár minut stejně nepomohlo – aby byly přípoje k rychlíkům a od nich z obou směrů by se muselo udělat něco s jejich JŘ, třeba jejich sjíždění kolem XX:30, jako už před lety a dva motory, pendlující na Sedlčance (alespoň v současné podobě, příp. po celý den ve všední dny).
Vliv by mít měly i to tak bylo prezentováno – zkrácení čekací doby. Co je na tom nelogického? Doba jízdy Olbra – Sedlčany když se zkrátí o 5 minut. Co se týká JŘ to je kapitola pro psychiatra – předloni jsem si vyměnil pár mailů s nějakým pánem na kraji a vyplynulo z toho to že ..je to takto zaběhnuté, nebudeme nic měnit, my myslíme za vás a víme co je pro vás nejlepší …atd..
5 minut, vzhledem k jízdnímu řádu R na hlavní trati, ničemu v současnosti nepomůže. Počkejme do zprovoznění přeložky a JŘ 2022/23. To více jak desetileté zpoždění výstavby 4.koridoru stejně už nedoženete 🙂
jaký JŘ? co by nepomohlo? sedět ve vlaku o 5 min méně neni nic? Mlžete být o 5 min dřív doma nebo na pivu!
Jako vtip dobré, ale jinak musí být návaznost lokálky na spoje na hlavní trati a nejlépe na oba směry (dosud chybí především ve směru od/do Tábora a Českých Budějovic). Nějaké urychlení lokálky by začalo mít význam až po dokončení koridoru mezi Sudoměřicemi a Voticemi. Tady to však spíše vykompenzuje samotné zrychlení právě dokončením zmiňovaného koridorového úseku – teoreticky by tak konečně opět po letech mohla být návaznost Sedlčanky k rychlíkům do obou směrů.