Poslední dodělávky na první traťové koleji před zahájením provozu.
(autor: Martin, Koridory.cz)
2. listopadu 2022 ráno bude zprovozněna první traťová kolej budované přeložky Soběslav – Planá nad Lužnicí.
Zahájení dvoukolejného provozu zlepší zdejší dopravní situaci, neboť po zrušení Roudné v září nelze v úseku křižovat a vlaky na sebe musí čekat.
Místo napojení přeložky na starou trať u Doubí u Tábora.(autor: Martin, Koridory.cz)
Stará trať vedla v místě odvodňovacího koryta.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Zde se přeložka odklání od staré trati vedoucí do podjezdu vpravo.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Násep zrušené části tratě v místě vjezdového návěstidla v Soběslavi je odtěžen a došlo zde k propojení nové přeložky silnice II/135. Do provozu bude uvedena 1. listopadu 2022.
Násep staré tratě v místě bývalého vjezdového návěstidla je přerušen stavbou silnice.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Násep bude postupně odtěžen. (autor: Martin, Koridory.cz)
Zeleně vyznačená část přeložky je v provozu od 11/2020, žlutá část od 4/2022 a oranžová od 11/2022. Červeně je přeložka tratě. (autor: Martin, Koridory.cz)
V Soběslavi je nově položeno liché kolejiště Plánského zhlaví nad podchodem, který nahradí zrušený přejezd. Do jeho dokončení v prosinci bude sloužit pro chodce provizorní přechod přes koleje s omezením rychlosti jízdy vlaků na 30km/h. Skončí i výluka lichých staničních kolejí a stavba koridoru tak bude v podstatě hotova.
Krakorec pro budoucí odjezdové návěstidlo L1.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Výhybka č.12 a provizorní přechod v místě zrušeného přejezdu.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Budoucí kolejová spojka 12-14.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Budovaný vstup do podchodu pod Plánským zhlavím.(autor: Martin, Koridory.cz)
Základ schodiště do podchodu.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Stavba přestupního terminálu Soběslav je v plném proudu. Mezi podchodem a starým autobusovým nádražím se rýsuje nové nástupiště pro autobusy.
Staveniště autobusového nádraží v Soběslavi.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Uprostřed bude nástupiště.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Kolem nástupiště budou z obou stran zastavovat autobusy.
(autor: Martin, Koridory.cz)
Hostivař – Vršovice – (Hlavní) Zahájení stavby „Optimalizace traťového úseku Praha Hostivař – Praha hl.n., 2. část – Praha Hostivař (mimo) – Praha hl.n. (mimo)“ je …
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Z IDOSU je vidět, že pořád zpoždění jsou. Trapný.
Pořád je v Sobíku pro zastavující osobku jen jedna kolej. Takže nelze křižovat a jeden vlak musí počkat u vjezdu.
A kdy se to zlepsi? Od noveho radu za par dni se ma jezdit mnohen rychleji…
Od nového jízdního řádu bude provoz fungovat již bez omezení.
Super, diky.