Budovaná estakáda u Soběslavi má již všechny pilíře

Pilíře estakády u Soběslavi. (Autor: Martin, Koridory.cz)

Po dvou měsících jsem tu opět s čerstvou dávkou fotografií ze stavby koridoru Soběslav-Doubí u Tábora. Největší pokrok je vidět u velké estakády, kde stojí už všechny pilíře. Krátká přeložka silnice nahradila úsek, který stál v místě druhého pilíře. Je již vyasfaltována a poslední červencový týden bude otevřena provozu. Zářez u jižního portálu Zvěrotického tunelu je téměř odtěžen a celé staveniště tunelu je tak vidět z úrovně budoucí tratě. V místě křížení přeložky Zvěrotické silnice se započalo pracovat na základech nadjezdu. Betonáže na menší estakádě přes rybník Kamenný a silničního nadjezdu u budoucí zastávky Myslkovice jsou taktéž v plném proudu. Kolem budoucí zastávky Doubí u Tábora zdržují pracovníky četné archeologické průzkumy. Práce se zde proto naplno rozběhnou až v srpnu.

Soběslav - Doubí 10. 7. 2020
ODKAZ
Novinky ze stavby Soběslav - Doubí
Upozorni mě
Upozornit na
guest
7 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
Honza
Honza
10.7.2020 13:52

Výroba už běží taky v plném proudu

simba
Člen
Reakce na  Honza
10.7.2020 17:34

Zřejmě výroba zmrzliny nebo něčeho jiného 🙂 Pokud jste ale myslel NOK, pak děkujeme za info. Nějaké video z výroby by nebylo?

simba
Člen
Reakce na  Honza
10.7.2020 17:37

Kdo to bude montovat a kdo vyrábí prvky OK by jste nám neprozradil?

Vlada
Vlada
13.7.2020 16:54

Super diky moc. 🙂 zprovozneno bude na jare 2023?

MarSei
MarSei
15.7.2020 21:01

Super! DVA ROKY stavby za námi a máme hotové pilíře! Paráda! To je vskutku úspěch…. Po nějakých dvou letech stavby má s velkou slávou hotové pilíře :)Takovým tempem se zbytek estakády dostaví cca v roce 2069 a zprovozněno bude ne na jaře 2023 ale zhruba na jaře 2123…

Vlada
Vlada
Reakce na  MarSei
15.7.2020 23:28

MarSei: pletete se. Usek Sobeslav Doubi se zacal stavet teprve loni na podzim.

daniel
daniel
4.8.2020 19:54

??? Však práce začali někdy před asi 8 měsíci, jestli vám to přijde pomalé tak už fakt nevím co by jste chtěl. Ještě před pár staletími se některé stavby stavěli po generace. Dneska máte asi 7 kilometrový úsek dvojkolejné železniční trati včetně mostů, estakád, nadjezdů, podjezdů přeložek pozemních komunikací a technických zázemí postavený za 4 roky. Víte co je za tím práce?