Na podzim roku 2021 se pražské hlavní nádraží znovu propojí se Žižkovem díky prodlouženému severnímu podchodu. Hlavní nádraží v Praze tak po mnoha desítkách letech přestane být bariérou zejména pro pěší.
Nebylo tak tomu ale vždy. Před stavbou druhého a třetího tunelu za druhé světové války byl přístup i příjezd umožněn například i z Vinohrad, nad jednou z kolejí stanice byl kvůli tomu vystavěn dokonce i nadjezd. To vše ale vzalo za své s rozšířením železniční stanice.
Naposledy jsme o stavbě psali podrobně v tomto článku. Pojďme se tedy podívat na aktuální stav z podrobně popsaných fotografií, které na své facebookové stránce zveřejnila Správa železnic.
je to neuvěřitelné jak dlouho taková jednoduchá a přitom důležitá věc trvá a jak to snad úmyslně zkomplikovali! Kdyby postavily jednoduchý výtah z prostředního podchodu do Kunětické ulice tak je to jednoduší a hned..
Přesně tak. Škoda že duševní velikáni vašeho ražení nám neulehčují život ve všech vedoucích funkcích 🙂
A co vchody na budoucí 8 nástupiště? To jsem myslel že se tam tvoří do těch stran a ono ne.
Na FB i tady v popiscích snímků je, že vchody tam jsou, jen budou zatím zazděny.
No jo, jenže na to je potřeba umět i číst a ne jen prohlížet obrázky 🙂
A nekoliduje vchod na budoucí 8. nástupiště s polohou koleje 34?