Stavba přeložky tratě Soběslav – Doubí zdárně pokračuje.
Kolejiště sudé skupiny v Soběslavi je hotovo. Koleje jsou podbité, výhybky opatřené elektrickými přestavníky. Pokládá se budoucí druhá traťová kolej směrem k Doubí. V tuto chvíli sahá již asi kilometr za budoucí zastávku Myslkovice. Zároveň se vystrojují stožáry TV, pokládá kabelizace a dokončují nástupiště zastávek. Podle upřesněných termínů by měl být provoz na staré trati ukončen 2. září, kdy začne desetidenní nepřetržitá výluka Veselí – Tábor. Během ní se zprovozní zabezpečovací zařízení a 11. září odpoledne vyjede na novou trať první vlak.
Aktuální fotografie jsou k prohlédnutí v galerii.
V Soběslavi také pokračuje rekonstrukce výpravní budovy. Momentálně byla otlučena stará omítka.
Aktuálně se kolej pokládá taktéž ve směru od Plané, včera bylo položeno pár desítek metrů
Už se zná nový jízdní řád Praha Tábor Budějovice? Jak moc vlaky zrychlí? Díky.
Tento GVD určitě nezrychlí. A co bude dál se uvidí – viz půl roku otevřený pražský úsek, kde se jezdí 50.(A nikoho to nesere, že výhody stavby za 5 miliard se o mnoho měsíců odsouvají…)
Ten nový pražský úsek je otevřen od prosince 2020, takže rok a půl.
Souhlas, ze tam zrychleni vubec nenastalo. Nechapu, proc tam vlaky furt jen 50.je to ostuda.
Protože se tam pořád v klídku a pohodě pracuje. V okamžiku oficiálního zahájení provozu to celé bylo Potěmkinova (Burešova) vesnice s jediným nouzovým přístupem na perón. Ale politici chtěli střihat pásku před volbami, takže se asi čtvrt roku stavělo docela zostra, poslední dny před příjezdem limuzín až na krev. Jakmile bylo šmiknuto nůžkami, pracovní tempo přešlo do pohodového volnoběhu s dodělávkami na dalších 10 let.
Vzdyt se musi dodrzet nejaka lhuta ne? Uz davno se tam ma jezdit rychleji. Zrychleni nula, casova uspora nula. Nechapu
Moment, to zase začátkem září bude NAD?
Ano, bude NAD.