Jak jsme již informovali, dojde nyní pouze k přeložení krátkého úseku trati a provizornímu zapojení, kdy bude do odbočky Sudoměřice vložena výhybka č. 2, jejímž odbočným směrem bude pokračovat stávající jednokolejná trať a přímým směrem kolej stavební. Po definitivním přeložení začátkem roku 2022 se parametry oblouku znatelně zlepší a stávající oblouk jednokolejné trati o poloměru R=475 m nahradí oblouky trati dvoukolejné o poloměrech R1,2=1420/1424 m. Ke křížení staré a nové trati dochází u bývalého strážního domku č. 67, nacházejícího se vpravo dráhy v původním km 96,117.
Fotografie dílčí přeložky trati za Sudoměřicemi pochází z prosince 2019.
Fotogalerie:
Taky jsem letitý asfalt zastihl pod kolejí Hájek – Dalovice
jinak dobrá práce ve zpracování postupu výstavby v tomto úseku
Díky za reportáž. Ale trochu mně udivil ten asfalt pod štěrkovým ložem. To přece bude absolutně nepropustné… nebo je to tak schválně?
to je tak schválně,zvyšuje se tim únosnost,voda nemůže do zemního tělesa a obráceně
Každopádně jsem to taky ještě nikde neviděl. 🙂
ve Švýcarsku běžná praxe,jinak u nás se to udělalo v Horažďovicích předměstí
v roce 1972 se asfaltová vrstva realizovala v koleji č. 1 úseku Plzeň hl. n – Plzeň – Koterov.
Takže železnice už bude taky asfaltová nepropustná plocha)))