FOTOREPORTÁŽ: Směrová přeložka trati u Sudoměřic

Směrová přeložka trati u Sudoměřic u Tábora (Autor: koridory.cz)

Jak jsme již informovali, dojde nyní pouze k přeložení krátkého úseku trati a provizornímu zapojení, kdy bude do odbočky Sudoměřice vložena výhybka č. 2, jejímž odbočným směrem bude pokračovat stávající jednokolejná trať a přímým směrem kolej stavební. Po definitivním přeložení začátkem roku 2022 se parametry oblouku znatelně zlepší a stávající oblouk jednokolejné trati o poloměru R=475 m nahradí oblouky trati dvoukolejné o poloměrech R1,2=1420/1424 m. Ke křížení staré a nové trati dochází u bývalého strážního domku č. 67, nacházejícího se vpravo dráhy v původním km 96,117.

Fotografie dílčí přeložky trati za Sudoměřicemi pochází z prosince 2019.

Fotogalerie:

Směrová přeložka trati u Sudoměřic

 

ODKAZ
Práce na projektu trati z pražského Výstaviště do Dejvic mohou začít
Upozorni mě
Upozornit na
guest
8 Komentářů
Komentáře v textu příspěvku
Přečíst všechny komentáře
michal
michal
13.2.2020 12:42

Taky jsem letitý asfalt zastihl pod kolejí Hájek – Dalovice

Martin
Martin
7.2.2020 12:27

jinak dobrá práce ve zpracování postupu výstavby v tomto úseku

Robert
Robert
7.2.2020 10:03

Díky za reportáž. Ale trochu mně udivil ten asfalt pod štěrkovým ložem. To přece bude absolutně nepropustné… nebo je to tak schválně?

Martin
Martin
Reakce na  Robert
7.2.2020 12:23

to je tak schválně,zvyšuje se tim únosnost,voda nemůže do zemního tělesa a obráceně

Michal
Michal
Reakce na  Martin
7.2.2020 17:21

Každopádně jsem to taky ještě nikde neviděl. 🙂

Martin
Martin
Reakce na  Michal
7.2.2020 19:32

ve Švýcarsku běžná praxe,jinak u nás se to udělalo v Horažďovicích předměstí

bkv
bkv
Reakce na  Michal
13.2.2020 09:00

v roce 1972 se asfaltová vrstva realizovala v koleji č. 1 úseku Plzeň hl. n – Plzeň – Koterov.

Tomas
Tomas
Reakce na  Robert
12.2.2020 13:28

Takže železnice už bude taky asfaltová nepropustná plocha)))