Píše se 22.4.2018 a máme tu první hezký jarní dny (spíše letní), vyzývající počasí k procházce. Pro naše čtenáře jsem cestou zachytil momentky ze stavby Ejpovického tunelu a Plzeňského Hlavního nádraží a přesmyku tratí Domažlice a Cheb.
(aktualizováno dne 12.9.2019 o reportáž ČT) Jak bylo patrno z minulé reportáže z konce srpna, schylovalo se k tomu pomalu, ale jistě a to i přes určité …
Tříúrovňové křížení tratí u škodovky není. Vlečka škodovky podchází pod tratí na Domažlice a pak spolu s ní ve stejné výšce přechází přes trať na Cheb. Ten třetí most, tzv. „tobogán“ je silniční první celosvařovaný příhradový most. Škodovka ho darovala městu, takže v rámci stavby zůstane zachován, deponován ve Škodovce a následně bude použit na cyklostezku.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tříúrovňové křížení tratí u škodovky není. Vlečka škodovky podchází pod tratí na Domažlice a pak spolu s ní ve stejné výšce přechází přes trať na Cheb. Ten třetí most, tzv. „tobogán“ je silniční první celosvařovaný příhradový most. Škodovka ho darovala městu, takže v rámci stavby zůstane zachován, deponován ve Škodovce a následně bude použit na cyklostezku.